Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Typologie zákazníků českých sázkových společností
Název práce v češtině: Typologie zákazníků českých sázkových společností
Název v anglickém jazyce: Customer Profile Characteristics For The Betting Industry in Czech Republic
Klíčová slova: Typologie, zákazník, segmentace, sázkové kanceláře, sázky, loterie, marketing, marketingový výzkum.
Klíčová slova anglicky: Typology, customer, segmentace, betting companies, bets, lottery, marketing, marketing research
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 20.09.2017
Datum zadání: 22.09.2017
Datum a čas obhajoby: 14.05.2019 09:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK, José Martího 269/31, Praha 6, U20, H276, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:04.04.2019
Datum odevzdání tištěné podoby:04.04.2019
Datum proběhlé obhajoby: 14.05.2019
Oponenti: Mgr. Lucia Kunzmann
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem práce bude vytvoření typologie zákazníků českých sázkových kanceláří. Za poslední roky došlo k transformaci trhu a především změně způsobu sázení. Ke změnám došlo takové u zákazníků sázkových kanceláří a, kteří vytvořili nové skupiny ovšem žádná publikace ani výzkum se doposud popisu těchto skupin neujal.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The object of the thesis is to create a typology of Czech betting customers. Over the last few years, the market has transformed and so did the ways how to bet. Changes also happend in between customers, who created new customer groups, but no publication or research has taken on the description of these groups yet.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK