Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Raná diagnostika a prevence SPU v předškolním věku
Název práce v češtině: Raná diagnostika a prevence SPU v předškolním věku
Název v anglickém jazyce: Early diagnosis and prevention of learning disabilities preschoolers
Klíčová slova: raná diagnostika, dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyspraxie, specifické poruchy učení, diagnostické metody
Klíčová slova anglicky: early diagnosis, dyslexia, dysgraphia, dysorthography, dyspraxia, specific learning disabilities, diagnostic methods
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra speciální pedagogiky (41-KSP)
Vedoucí / školitel: PhDr. Eva Mrkosová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 23.02.2017
Datum zadání: 23.02.2017
Datum a čas obhajoby: 29.05.2018 12:30
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R126, 126, 1. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:18.04.2018
Datum proběhlé obhajoby: 29.05.2018
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: Mgr. Marie Mlčková, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Detailně se věnuji specifickým poruchám učení, konkrétně dyslexii, dysgrafii, dysortografii a definuji rozdíly. Speciálně se věnuji rané diagnostice v předškolním věku. Popisuji zde preventivní a reedukační metody, Metodu dobrého startu a Hyppo. Porovnávám úroveň schopností dětí v pěti oblastech psychomotorického vývoje, rozdíl mezi chlapci a dívkami. Dále pak zjisťuji procentuální rozdíl mezi jejich schopnostmi na začátku a po sedmi měsících intenzivní práce na rozvoji těchto pěti oblastí .
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
I describe specific learning disabilities in detail. I write here about dyslexia, dysgraphia, dysorthography and dyspraxia. I try to define differences between these disabilities. I write especially about early diagnosis of pre-school age, what are their aims. Furthermore, I write about methods of prevention specific learning disabilities, about The Stimulus program for prevention these disabilities, about The Methods to a good start and about program Hyppo, which is based on reeducation. I compare the level of performance of children in five areas of this development, as well as the performance level of boys and girls separately. After seven months of intensive work on the development of psychomotor development, I assess the progress of children and compare the difference between their performance at the beginning and the end.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK