Váš prohlížeč nepodporuje JavaScript nebo je jeho podpora vypnutá. Některé funkce nemusejí být dostupné.
Využití archetypu hrdiny v marketingové komunikaci značky Nike
Název práce v češtině:
Využití archetypu hrdiny v marketingové komunikaci značky Nike
Název v anglickém jazyce:
The Hero Archetype in Nike Marketing
Klíčová slova:
marketing, sémiotika, sémiotická analýza, komunikace, archetyp
Klíčová slova anglicky:
marketing, semiotics, semiotics analysis, communication, archetype
Akademický rok vypsání:
2016/2017
Typ práce:
bakalářská práce
Jazyk práce:
čeština
Ústav:
Program SHV - Kvalifikační modul (24-QM)
Vedoucí / školitel:
Mgr. Martin Charvát, Ph.D.
Řešitel:
skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení:
05.02.2017
Datum zadání:
05.02.2017
Datum odevzdání elektronické podoby: 30.06.2017
Datum proběhlé obhajoby:
22.09.2017
Předmět:
Obhajoba bakalářské práce (YAK47005)
Oponenti:
PhDr. Václav Hájek, Ph.D.
Zásady pro vypracování
Tato práce si klade za cíl analyzovat vybrané kampaně, které byly společností Nike vytvořeny speciálně pro ženy. Budu vycházet zejména ze sémioticky orientovaných přístupů v oblasti analýzy vizuálních sdělení.