Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Využití archetypu hrdiny v marketingové komunikaci značky Nike
Název práce v češtině: Využití archetypu hrdiny v marketingové komunikaci značky Nike
Název v anglickém jazyce: The Hero Archetype in Nike Marketing
Klíčová slova: marketing, sémiotika, sémiotická analýza, komunikace, archetyp
Klíčová slova anglicky: marketing, semiotics, semiotics analysis, communication, archetype
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Program SHV - Kvalifikační modul (24-QM)
Vedoucí / školitel: Mgr. Martin Charvát, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 05.02.2017
Datum zadání: 05.02.2017
Datum odevzdání elektronické podoby:30.06.2017
Datum proběhlé obhajoby: 22.09.2017
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (YAK47005)
Oponenti: PhDr. Václav Hájek, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Tato práce si klade za cíl analyzovat vybrané kampaně, které byly společností Nike vytvořeny speciálně pro ženy. Budu vycházet zejména ze sémioticky orientovaných přístupů v oblasti analýzy vizuálních sdělení.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK