Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
„Až přijdou do Prahy, bude pozdě“ Obsahová analýza mediálních sdělení zaměřených na tzv. migrační krizi a její genderový rozměr
Název práce v češtině: „Až přijdou do Prahy, bude pozdě“ Obsahová analýza mediálních sdělení zaměřených na tzv. migrační krizi a její genderový rozměr
Název v anglickém jazyce: "When they arrive, it will be too late" Content Analysis of Media Messages Focused on the So-called Migration Crisis and its Gender Dimension
Klíčová slova: Média – gender – maskulinita – feminita – migrace – migrační krize – uprchlická krize – vyznání – etnicita – jinakost
Klíčová slova anglicky: Media – gender – masculinity – femininity – migration – migration crisis – refugee crisis – religion – ethnicity – otherness
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Program Genderová studia (24-KGS)
Vedoucí / školitel: Mgr. Petra Ezzeddine, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 03.01.2017
Datum zadání: 03.01.2017
Datum odevzdání elektronické podoby:25.06.2019
Datum proběhlé obhajoby: 16.09.2019
Předmět: Obhajoba diplomové práce (YMGOBH00)
Oponenti: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Diplomová práce se zabývá podobou tzv. migrační a uprchlické krize na přelomu roku 2015
a 2016, jak ji ve svém zpravodajství prezentovaly hlavní české deníky. Text představuje genderovou analýzu mediálních sdělení věnujících se migrační a uprchlické krizi v tomto období. V rámci práce bude provedena kvalitativní obsahová analýza zpravodajských textů publikovaných v denících Blesk, Lidové noviny, Mladá fronta Dnes a Právo. Práce se zaměřuje na to, jak je ve zpravodajských textech konstruována maskulinita/feminita, a snaží se odhalit skryté významy v mediálních sděleních.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK