Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Využití nástrojů PR v kontextu českého základního vzdělávání
Název práce v češtině: Využití nástrojů PR v kontextu českého základního vzdělávání
Název v anglickém jazyce: Using the PR tools in Czech primary schooling system context
Klíčová slova: Public relations, komunikace, nástroje PR, vedení školy, základní škola.
Klíčová slova anglicky: Public relations, communication, PR tools, school management, primary school.
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Vedoucí / školitel: Mgr. Jiří Trunda, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 30.06.2016
Datum zadání: 30.06.2016
Datum a čas obhajoby: 24.05.2017 13:00
Místo konání obhajoby: Myslíkova 7, Praha 1, M209, pedagogická laboratoř
Datum odevzdání elektronické podoby:19.04.2017
Datum proběhlé obhajoby: 24.05.2017
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (SMG) (OSZD004SM)
Oponenti: doc. PhDr. Jana Marie Šafránková, CSc.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Provedení práce odpovídá opatření děkanky PedF UK č. 22/2014
Předběžná náplň práce
Tato bakalářská práce si klade za cíl popsat nástroje public relations (PR) a jejich využívání veřejnými základními školami ve Středočeském kraji České republiky na přelomu let 2016-2017. Část teoretická vymezuje termín public relations, ukotvení tohoto termínu mezi ostatními obory, nástroje PR a jejich možné přínosy. Výzkumná část zaměřuje hlavní pozornost na využívání nástrojů PR českými základními školami Středočeského kraje, jejich preferenci užití a překážky, které brání vedoucím pracovníkům věnovat se tomuto oboru.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This bachelor thesis aims at describing the current situation of the tools of the public relations and their exploitation by the Czech primary schools in the Central Bohemian Region (Středočeský kraj) in The Czech Republic in late 2016 – 2017. The theoretical part determines the term public relations (PR) and its place among other fields, the PR tools and their possible assets. The practical part focuses mainly on the usage of the tools of the PR by the Czech primary schools, their preferences of the usage and on obstacles, which preventing executive employees to pursue this field.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK