Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Úspěšný učitel - různé pohledy na kvalitu pedagoga
Název práce v češtině: Úspěšný učitel - různé pohledy na kvalitu pedagoga
Název v anglickém jazyce: A successful teacher -different perspectives on teacher quality
Klíčová slova: Učitel|pedagog|úspěšný učitel|typologie|autorita
Klíčová slova anglicky: Teacher|pedagogue|succesful teacher|typology|autority
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra pedagogiky (21-KPED)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Jaroslav Koťa
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 02.11.2016
Datum zadání: 02.11.2016
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 10.07.2017
Datum a čas obhajoby: 30.01.2018 11:00
Datum odevzdání elektronické podoby:10.07.2017
Datum proběhlé obhajoby: 30.01.2018
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: doc. PhDr. Martin Strouhal, Ph.D.
 
 
 
Seznam odborné literatury
Ancient Civilisations of the Old World. In: Pinterest [online]. 2009 [cit. 2017-06-26]. Dostupné z: 1url.cz/ptD23
Akční plán pro inkluzivní vzdělávání na období 2016 - 2018. In: Česká škola [online]. Praha: Albatros Media, 2015 [cit. 2017-07-07]. Dostupné z: 1url.cz/gtDZr
BENDL, Stanislav a Anna KUCHARSKÁ. Kapitoly ze školní pedagogiky a školní psychologie: skripta pro studenty vykonávající pedagogickou praxi. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2008. ISBN 978-80-7290-366-5.
BĚLECKÝ, Zdeněk. Klíčové kompetence v základním vzdělávání. Praha: Výzkumný ústav pedagogický, 2007. ISBN 978-80-87000-07-6.
ČÁP, Jan; MAREŠ, Jiří. Psychologie pro učitele. Praha: Portál, 2001. ISBN 80-7178-463-6
FONTANA, David. Psychologie ve školní praxi: Příručka pro učitele. Praha: Portál, 1997. ISBN 80-7178-063-4.
GIDDENS, Anthony. Sociologie. Praha: Argo, 1999. ISBN 80-7203-124-4.
HARTL, Pavel a Helena HARTLOVÁ. Psychologický slovník. Praha: Portál, 2000. ISBN 80-7178-303-X.
HAVLÍK, Radomír a Jaroslav KOŤA. Sociologie výchovy a školy. Vyd. 2. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-327-7.
HONZÁK, Radkin. Syndrom vyhoření. In: Psychologie.cz [online]. Praha: Mindlab, 2012 [cit. 2017-07-02]. Dostupné z: 1url.cz/3tDCZ
CHLAD, Miloš. Sociologie výchovy. In: Distanční vzdělávání UJAK [online]. Praha: UJAK, 2012 [cit. 2017-06-06]. Dostupné z: 1url.cz/ytDVh
KASPER, Tomáš a Dana KASPEROVÁ. Dějiny pedagogiky. Praha: Grada, 2008. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-2429-4.
KOHOUTEK, Rudolf. Typologie osobnosti učitelů. In: Psychologie v teorii a praxi [online]. 2009 [cit. 2016-05-01]. Dostupné z: http://1url.cz/vtuzb
KUBIŠOVÁ, Hana. Motivace k učitelské profesi. Brno, 2008. Diplomová práce. Masarykova univerzita. Vedoucí práce Vladimír Jůva.
LAPČÍKOVÁ, Marie. Vliv základních uměleckých škol na rozvoj sociální inteligence jedince. Zlín, 2013. Bakalářská práce. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Vedoucí práce Miloslav Jůzl.
LAUDER, Silvie a Petr TŘEŠŇÁK. Prokleté charisma. Respekt. 2016, 27(48), str. 18-21. ISSN 0862-6545.
MALACH, Josef. Školní pedagogika. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2002.
MALACH, Josef. Teorie metodiky výchovy. In: Distanční vzdělávání UJAK [online]. Praha: UJAK, 2012 [cit. 2017-06-06]. Dostupné z:1url.cz/EtDVk
MIKOVÁ, Marcela. Typologie budoucích učitelů v závislosti na jejich interakci a komunikaci. Brno, 2006. Dostupné také z: http://1url.cz/ytuKv. Disertační práce. Masarykova Univerzita.
PELIKÁN, Jiří. Výchova jako teoretický problém. Ostrava: Amosium Servis, 1995. ISBN 80-85498-27-8.
PODLAHOVÁ, Libuše. První kroky učitele. Praha: Triton, 2004. První pomoc pro pedagogy. ISBN 80-7254-474-8.
POSPÍŠIL, Radek. Pedagog – požadavky, kompetence. In: Úvod do pedagogiky [online]. Brno: Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita, 2009 [cit. 2017-06-01]. Dostupné z: 1url.cz/4t4bq
PRŮCHA, Jan, Jiří MAREŠ a Eliška WALTEROVÁ. Pedagogický slovník. 4. aktualiz. vyd. Praha: Portál, 2003. ISBN 80-7178-772-8.
RABUŠICOVÁ, Milada. K sociologii výchovy, vzdělání a školy. Brno: Masarykova univerzita, 1991. ISBN 80-210-0328-6.
SMETÁNKOVÁ, Irena a Anna ŠLÉGROVÁ. Vzdělávací cíle a realita výuky [online]. Praha: SCIO, 2011 [cit. 2017-06-06]. Dostupné z: 1url.cz/jtD3U
Syndrom vyhoření. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, 2001- [cit. 2017-07-07]. Dostupné z: 1url.cz/PtDC6
ŠMAHELOVÁ, Bohumíra. Dějiny pedagogiky: Studijní podpora. Brno, 2009. Dostupné také z: 1url.cz/JtDfP
ŠTĚTOVSKÁ, Iva. Vybrané psychologické souvislosti změn v profesi učitele a jeho přípravě. Praha, 2008. Dizertační práce. Univerzita Karlova v Praze. Vedoucí práce Ilona Gillernová.
ŠTRÉBLOVÁ, Miroslava. Vybrané kapitoly z pedagogiky: informace, výchova, pedagogika. V Praze: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2014. ISBN 978-80-7290-669-7.
Temperament. In: E-learningová podpora mezioborové integrace výuky tématu vědomí na UP Olomouc [online]. Olomouc: Univerzita Palackého, 2012 [cit. 2017-06-22]. Dostupné z: 1url.cz/9t462
TUČEK, Milan. Prestiž povolání - červen 2012. In: Česká škola [online]. Praha: CVVM, 2013 [cit. 2017-05-06]. Dostupné z: 1url.cz/7tDD8
Tutor. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, 2001- [cit. 2017-06-20]. Dostupné z: 1url.cz/Tt4nx
Učitel. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, 2001- [cit. 2016-02-12]. Dostupné z: http://1url.cz/otuzi
VACÍNOVÁ, Tereza. Výchova a vzdělávání v antickém Římě. In: Distanční vzdělávání UJAK [online]. Praha: UJAK, 2012 [cit. 2017-06-06]. Dostupné z: 1url.cz/qtDVq
VALIŠOVÁ, Alena a Hana KASÍKOVÁ. Pedagogika pro učitele. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3357-9.
WILSON, Lewis. A Typology of Teaching for Use in Teacher Education. The University of Melbourne, 1981. Dostupné také z: 1url.cz/ot4bO
Zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů. Praha, 2016, ročník 2004, číslo 563. Dostupné také z: 1url.cz/4t4bH
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK