Práce se zabývá analýzou potřeb pro uživatele a pracovníky kontaktních center ve Zlínském kraji. Práce je realizována za pomoci analýzy potřeb, kdy výzkumník zjišťuje, jaké jsou požadavky a potřeby cílových skupin. Cílem je zjistit, jaké služby jsou klinetům dostupné, jaká je atraktivita nabízených služeb a zda nabízené služby odpovídají potřebám klientů. Odbodná analýza potřeb byla provedena ve Zlínském kraji i v roce 2010. Výzkumník bude mít možnost porovnat své výsledky s tímto výzkumem.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The work deals with needs analysis for users and contact center staff in the Zlín region. The work is done by needs of analysis, when the researcher discovers the requirements and needs of the target groups. The goal is to find out which services are avaible for clients, how appealing offered services are, and whether srvices on offer meet the demands of clients. Similar analysis in Zlín region was made in the year 2010. The researcher will be able to compare this results with this research.