Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Hodnocení výkonů žáků v zeměpise na základních školách
Název práce v češtině: Hodnocení výkonů žáků v zeměpise na základních školách
Název v anglickém jazyce: Evaluation of pupils performance in geography at primary schools
Klíčová slova: profesní přesvědčení učitele, procesy a výsledky vyučování, předmět hodnocení, funkce a způsoby pedagogického hodnocení, zeměpis, základní škola
Klíčová slova anglicky: teacher's professional beliefs, teaching processes and results, subject of evaluation, functions and methods of pedagogical evaluation, geography, primary school
Akademický rok vypsání: 2019/2020
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31-340)
Vedoucí / školitel: doc. RNDr. Dana Řezníčková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 09.10.2020
Datum zadání: 13.01.2021
Datum odevzdání elektronické podoby:18.04.2022
Datum proběhlé obhajoby: 27.05.2022
Oponenti: RNDr. Lenka Krajňáková, Ph.D.
 
 
 
Seznam odborné literatury
Laufková, V. (2017). Formativní hodnocení v zahraničí a v České republice. E-Pedagogium (1), s. 89–99.
Laufková, V. (2017a). Formativní hodnocení v praxi české základní školy. Pedagogika, 67(2), s. 126–146.
Laufková, V., Novotná, K. (201). Školní hodnocení z pohledu žáků ORBIS SCHOLAE, 8 (1) 111−127
Spurná, M. (2019). Analýza stavu hodnocení výsledků žáků v ČR a v zahraničí. Podkladová studie, NUV.
Kosíková, V., Černá, K. (2013). Výzkum kvality informační funkce hodnocení ve středoškolské praxi . Pedagogika, 3, 372-392
Předběžná náplň práce
Cílem práce je zjistit, za co a jakým způsobem jsou žáci hodnoceni ve výuce zeměpisu na základních školách. Naplnění tohoto cíle bude vedeno prostřednictvím řízených rozhovorů s učiteli.
Obecný rámec práce bude vycházet zejména z literatury zaměřené na problematiku formativního i sumativního hodnocení výkonů jedinců.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK