Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vliv badatelsky orientované výuky na žáky v předmětech chemie a přírodopis
Název práce v češtině: Vliv badatelsky orientované výuky na žáky v předmětech chemie a přírodopis
Název v anglickém jazyce: The impact of inquiry-based science education in chemistry and biology
Klíčová slova: Badatelsky orientovaná výuka, Vnitřní motivace žáků, Dotazník IMI, Výuka chemie, Výuka přírodopisu
Klíčová slova anglicky: Inquirybased science education, Internal motivation of pupils, IMI questionnaire, Chemistry teaching, Science teaching
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: disertační práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra učitelství a didaktiky chemie (31-280)
Vedoucí / školitel: doc. RNDr. Milada Teplá, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 12.10.2016
Datum zadání: 12.10.2016
Datum odevzdání elektronické podoby:28.01.2021
Datum proběhlé obhajoby: 23.03.2021
Oponenti: doc. RNDr. Věra Čížková, CSc.
  RNDr. Anna Bayerová, Ph.D.
 
 
Předběžná náplň práce
Práce se bude zabývat vlivem badatelských aktivit na vnitřní motivaci žáka a též na úroveň dosažených znalostí. badatelské aktivity budou srovnávány s tradičním stylem výuky. Výzkum bude prováděný v předmětech přírodopis a chemie.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK