Váš prohlížeč nepodporuje JavaScript nebo je jeho podpora vypnutá. Některé funkce nemusejí být dostupné.
Vliv badatelsky orientované výuky na žáky v předmětech chemie a přírodopis
Název práce v češtině:
Vliv badatelsky orientované výuky na žáky v předmětech chemie a přírodopis
Název v anglickém jazyce:
The impact of inquiry-based science education in chemistry and biology
Klíčová slova:
Badatelsky orientovaná výuka, Vnitřní motivace žáků, Dotazník IMI, Výuka chemie, Výuka přírodopisu
Klíčová slova anglicky:
Inquirybased science education, Internal motivation of pupils, IMI questionnaire, Chemistry teaching, Science teaching
Akademický rok vypsání:
2015/2016
Typ práce:
disertační práce
Jazyk práce:
čeština
Ústav:
Katedra učitelství a didaktiky chemie (31-280)
Vedoucí / školitel:
doc. RNDr. Milada Teplá, Ph.D.
Řešitel:
skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení:
12.10.2016
Datum zadání:
12.10.2016
Datum odevzdání elektronické podoby: 28.01.2021
Datum proběhlé obhajoby:
23.03.2021
Oponenti:
doc. RNDr. Věra Čížková, CSc.
RNDr. Anna Bayerová, Ph.D.
Předběžná náplň práce
Práce se bude zabývat vlivem badatelských aktivit na vnitřní motivaci žáka a též na úroveň dosažených znalostí. badatelské aktivity budou srovnávány s tradičním stylem výuky. Výzkum bude prováděný v předmětech přírodopis a chemie.