Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Nové média ako dóležitá súčasť marketingovej komunikácie eventov elektronickej hudby
Název práce v jazyce práce (slovenština): Nové média ako dóležitá súčasť marketingovej komunikácie eventov elektronickej hudby
Název práce v češtině: Nová média jako důležitá součást marketingové komunikace eventů elektronické hudby
Název v anglickém jazyce: New media as an important part of marketing communication of electronic music events
Klíčová slova: Nové média, marketing, marketingová komunikácia, marketing eventov, elektronická hudba
Klíčová slova anglicky: New media, marketing, marketing communication, marketing of events, electronic music
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: slovenština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 17.06.2016
Datum zadání: 17.06.2016
Datum a čas obhajoby: 25.09.2018 00:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H108, Hollar - místn. č. 108
Datum odevzdání elektronické podoby:31.07.2018
Datum proběhlé obhajoby: 25.09.2018
Oponenti: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
BAČUVČÍK, Radim, 2012. Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. Zlín: VeRBuM. ISBN 978-80-87500-17-0.
CASTELLS, Manuel, 2001. The Internet galaxy: reflections on the Internet, business, and society. New York: Oxford University Press. ISBN 01-992-4153-8.
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK. Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice. Sixth edition. Edinburgh: Pearson Education Limited, 2016. ISBN 978-1-292-07761-1.
CHARVÁT, Martin, 2017. O nových médiích, modularitě a simulaci. Praha: Togga. ISBN 978-80-7476-121-8.
CHUN, Wendy Hui Kyong a Thomas KEENAN, 2006. New media, old media: a history and theory reader. New York: Routledge. ISBN 0415942241.
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK, 2008. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-1769-9.
DISMAN, Miroslav, 2011. Jak se vyrábí sociologická znalost: prírucka pro uživatele. Ctvrté nezmenené vydání. Praha: Nakladatelství Karolinum. ISBN 978-80-246-1966-8.
DOHNALOVÁ, Lenka, 2001. Estetické modely evropské elektroakustické hudby a elektroakustická hudba v ČR. 1.vyd. Praha:Univerzita Karlova. Pedagogická fakulta, s. 15. ISBN 80-7290-047-1.
EGER, Ludvík a Dana EGEROVÁ, 2017. Základy metodologie výzkumu. 2. přepracované a rozšířené vydání. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni. ISBN 978-80-261-0735-4.
HEJLOVÁ, Denisa, 2015. Public relations. Praha: Grada Publishing. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-5022-4.
JOHNOVÁ, Radka, 2008. Marketing kulturního dědictví a umění: [art marketing v praxi]. Praha: Grada. Manažer. ISBN 978-80-247-2724-0.
KARLÍČEK, Miroslav, 2013. Základy marketingu. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4208-3.
KARLÍČEK, Miroslav, 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG, 2004. Marketing. Praha: Grada, 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. Marketing 4.0: moving from traditional to digital. Hoboken, New Jersey: Wiley, [2017]. ISBN 978-1-119-34120-8.
LISTER, Martin, 2009. New media: a critical introduction. 2nd ed. New York, N.Y.: Routledge. ISBN 978-0-415-43161-3.
MACEK, Jakub, 2011. Úvod do nových médií. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě. ISBN 978-80-7464-025-4.
MACEK, Jakub, 2013. Poznámky ke studiím nových médií. Brno: Masarykova univerzita. ISBN 978-80-210-6476-8.
MACEK, Jakub, 2015. Média v pohybu: k proměně současných českých publik. Brno: Masarykova univerzita. ISBN 978-80-210-8033-1.
MANOVICH, Lev, 2018. Jazyk nových médií. Praha: Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum. Studia nových médií. ISBN 978-80-246-2961-2.
PAVLÍČEK, Antonín, 2010. Nová média a sociální sítě. Praha: Oeconomica. ISBN 978-80-245-1742-1.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH, 2003. Marketingová komunikace. Praha: Grada. Expert (Grada). ISBN 80-247-0254-1.
POISSANT, Louise, 2001. New Media Dictionary. Leonardo. The MIT Press, 34(3), 261-264.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
VOLEK, Jaromír, Jan JIRÁK a Barbara KÖPPLOVÁ, 2006. Mediální studia: východiska a výzvy. Mediální studia. 1(1), 8-20. ISSN 1801-9978.
Předběžná náplň práce
Bakalárska práca „Nové média ako dôležitá súčasť marketingovej komunikácie eventov elektronickej hudby“ analyzuje dôležitosť nových médií ako skupinu kľúčových komunikačných kanálov marketingovej komunikácie eventov elektronickej hudby. Porovnáva využívanie nových médií s tradičnými kanálmi zastúpenými bežne v marketingovom mixe komunikácie eventov elektronickej hudby, analyzuje efektivitu využitia nových médií v marketingovom mixe, skúma a porovnáva reálny a vnímaný vplyv využitia nových médií v marketingovom mixe na cieľovú skupinu.
V prvej časti sa bakalárska práca venuje popisu nových médií, ich spoločenskému aspektu a ich využitiu v marketingovej komunikácii; popisu elektronickej hudby a ich eventov a spoločenskému aspektu; a ukotveniu marketingovej komunikácie a dôležitosti využitia jej nástrojov v eventoch elektronickej hudby. Následne analyzuje jednotlivé nástroje marketingovej komunikácie a ponúka dotazníkové šetrenie zamerané na vnímanie marketingových nástrojov eventov elektronickej hudby, na základe ktorého na záver hodnotí efektivitu marketingovej komunikácie eventov elektronickej hudby.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Bachelor thesis "New Media as an important part of marketing communication of electronic music events" analyses the role of new media as a group of key communication channels of marketing communications of electronic music events. Compares the use of new media with traditional channels represented widely in the marketing mix of communication of electronic music events, analyses the effectiveness of the use of new media in the marketing mix, examines and compares real and perceived impact of the use of new media in the marketing mix for the audience.
The first part of the thesis focuses on the description of the new media, the social aspects and its use in marketing communication; describes electronic music events and social aspects; and anchors marketing communication and the importance of use of its instruments in electronic music events. Then analyses the various tools of marketing communication and offers a questionnaire survey focused on perceptions of marketing tools used for electronic music events on which it concludes evaluation of the effectiveness of marketing communications of electronic music events.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK