Role street-level byrokracie v procesu implementace inkluzivního vzdělávání se zaměřením na pracovníky školských poradenských zařízení
Název práce v češtině: | Role street-level byrokracie v procesu implementace inkluzivního vzdělávání se zaměřením na pracovníky školských poradenských zařízení |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Role of street-level bureaucracy in the process of implementation of inclusive education with a focus on school counseling staff |
Klíčová slova: | inkluzivní vzdělávání, speciální vzdělávací potřeby, školská poradenská zařízení, street-level byrokracie, implementace politiky |
Klíčová slova anglicky: | inclusive education, special educational needs, school counseling facilities, policy implementation, street-level bureaucracy |
Akademický rok vypsání: | 2015/2016 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra veřejné a sociální politiky (23-KVSP) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Magdalena Mouralová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 09.06.2016 |
Datum zadání: | 09.06.2016 |
Datum a čas obhajoby: | 19.06.2019 09:00 |
Místo konání obhajoby: | Jinonice - U Kříže 8, Praha 5, J3018, Jinonice - místn. č. 3018 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 10.05.2019 |
Datum proběhlé obhajoby: | 19.06.2019 |
Oponenti: | Mgr. Eva Hejzlarová, Ph.D. |
Kontrola URKUND: | ![]() |