Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Portfolio profesního rozvoje Andrey Gubelové
Název práce v češtině: Portfolio profesního rozvoje Andrey Gubelové
Název v anglickém jazyce: Portfolio of professional development of Andrea Gubelová
Klíčová slova: profesní rozvoj, autorita vychovatele, profesiografický rozbor vychovatelů, domov mládeže, postoje žáků k autoritě
Klíčová slova anglicky: professional development, authority of educator, analysis of professional development of educators, school boarding house, students' attitude towards authority
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Vedoucí / školitel: PhDr. Jaroslav Šaroch, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 05.05.2016
Datum zadání: 05.05.2016
Datum a čas obhajoby: 18.01.2018 14:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:08.12.2017
Datum proběhlé obhajoby: 18.01.2018
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D.
 
 
 
Seznam odborné literatury
VALIŠOVÁ, Alena (ed.). Autorita v edukační a sociální práci. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2012. ISBN 978-80-7395-507-6.
VALIŠOVÁ, Alena. Autorita učitele v multidimenzionálním kontextu. Inovace výstupů, obsahu a metod bakalářských programů vysokých škol neuniverzitního typu [pdf dokument]. 2013 [cit. 2015-07-23]. • Dostupné z: http://is.vstecb.cz/do/5610/OPP/Informace/OP_VK/1711845/2302503/2302538/
ŠEĎOVÁ, K., ŠVAŘÍČEK, R. a Z. ŠALAMOUNOVÁ. Komunikace ve školní třídě. Praha: Portál, 2012. 293 s. ISBN 978-80-262-0085-7.
PETTY, Geoff. Moderní vyučování. Praha: Portál, 2013. 568 s. ISBN 978-80- 262-0367-4.
KYRIACOU, Chris. Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál, 2012. 168 s. ISBN 978-80-262-0052-9.
VACEK, Pavel. Rozvoj morálního vědomí žáků. Praha: Portál, 2008. 117 s. ISBN 978-80-7367-386-4.
ČÁP, J., MAREŠ J. Psychologie pro učitele. Praha: Portál, 2007. 625 s. ISBN 978-80-7367-273-7.
MATĚJČEK, Zdeněk. Výbor z díla. Praha: Karolinum, 2005. 441 s. ISBN 80-246-1056-6.
ROGGE, Jean-Uwe. Rodiče určují hranice. Praha: Portál, 2005. 181 s. ISBN 80-7178-990-9.
Předběžná náplň práce
Ve své závěrečné práci se budu zabývat autoritou vychovatele v domově mládeže. V povinné části se nejdříve zaměřím na svůj profesní životopis. V následující kapitole uvedu odbornou publikaci, která úzce souvisí se zvoleným tématem a s mou profesí vychovatelky. Odborná esej bude zaměřena na autoritu vychovatele v domově mládeže a na postoj žáků k autoritě. Popíši školské zařízení, ve kterém jsem zaměstnána, a dále vypracuji profesiografický rozbor vychovatelů působících v této instituci z hlediska budování a uplatňování jejich autority. Zpracuji písemnou přípravu na zvolenou volnočasovou aktivitu, kterou provádíme v našem domově mládeže. V závěru se v úvaze zmíním o přínosu studia do mého profesního působení.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
In my bachelor’s thesis I will deal with the authority of educators in a school boarding house. In the compulsory part, I will focus on my professional curriculum vitae. After that I will present a book which is related to my chosen topic and to my occupation as an educator. My essay will be focused on the authority of educators in the school boarding house and students‘ attitude towards it. Subsequently, I will describe the educational facility I work in and I will write the analysis of professional development of educators in the facility. Further, I will present a written preparation for leisure time activities usually carried out in our school boarding house. At the end of my thesis, I will describe how my studies contributed to my professional development.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK