Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Porovnání efektivity výdajů na reklamu během vysílání vrcholných hokejových akcí
Název práce v češtině: Porovnání efektivity výdajů na reklamu během vysílání vrcholných hokejových akcí
Název v anglickém jazyce: Comparison of effectiveness of advertising expenses during broadcasts of main hockey events
Klíčová slova: reklama, hokej, hokejový přenos, televizní sledovanost, cena reklamy, dotazník, inzerent
Klíčová slova anglicky: advertisement, hockey, hockey broadcast, rating, advertisement price, questionnaire, advertiser
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 25.03.2016
Datum zadání: 25.03.2016
Datum a čas obhajoby: 14.09.2017 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:21.08.2017
Datum odevzdání tištěné podoby:21.08.2017
Datum proběhlé obhajoby: 14.09.2017
Oponenti: Mgr. William Morea Crossan, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK