Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Folklór v hudební výchově na druhém stupni základní školy
Název práce v češtině: Folklór v hudební výchově na druhém stupni základní školy
Název v anglickém jazyce: Folklore within the Music Education at Lower Secondary School
Klíčová slova: folklor, lidová píseň, lidový tanec, národopisná oblast, hudební výchova
Klíčová slova anglicky: foklore, folk song, folk dance, folklore region, Music Education
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra hudební výchovy (41-KHV)
Vedoucí / školitel: Mgr. et Mgr. Jana Veverková
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 16.03.2016
Datum zadání: 16.03.2016
Datum a čas obhajoby: 19.09.2017 10:45
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R408, 408, studio HV, 4. patro
Datum odevzdání elektronické podoby:12.07.2017
Datum proběhlé obhajoby: 19.09.2017
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: PhDr. Kateřina Hurníková, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce se zabývá praktickým využitím folklorního odkazu ve výuce hudební výchovy na druhém stupni základní školy. Obsahuje teoretické informace týkající se českého folkloru. Práce se zabývá analýzou učebnic používaných v dnešní době k výuce hudební výchovy na druhém stupni základní školy a přináší výsledky výzkumu zaměřeného na kvalitu a efektivitu dnešní výuky fokloru. Na základě získaných dat práce ve svém závěru nabízí řešení současné situace prostřednictvím projektu, který předkládá možnosti, jak efektivně zapojit výuku folkloru do hodin hudební výchovy i do jiných vyučovaných předmětů.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Bachelor thesis is focusing on practical usage of folklore knowledge in Music Education at second grade of elementary school. It contains theoretical information of Czech folklore. Thesis analyzes textbooks which are used in second grade of elementary schools and brings results focused on quality and efectivity of teaching about folklore. Based on obtained data, thesis offering solution of current situation through project, how effectively integrate folklore in lessons of Music Education and others thought subjects.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK