Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingový výzkum hodnoty značky Umbro na trhu s fotbalovým příslušenstvím
Název práce v češtině: Marketingový výzkum hodnoty značky Umbro na trhu s fotbalovým příslušenstvím
Název v anglickém jazyce: Marketing research of Umbro brand value on the football equipment market
Klíčová slova: marketingový výzkum, značka, hodnota značky, fotbalové příslušenství, Umbro
Klíčová slova anglicky: marketing research, brand, brand value, football equipment, Umbro
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 02.03.2016
Datum zadání: 25.05.2016
Datum a čas obhajoby: 11.09.2017 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:23.08.2017
Datum odevzdání tištěné podoby:23.08.2017
Datum proběhlé obhajoby: 11.09.2017
Oponenti: Mgr. Andrej Višněvský
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK