Váš prohlížeč nepodporuje JavaScript nebo je jeho podpora vypnutá. Některé funkce nemusejí být dostupné.
Place branding: Pivo a chmel jako značka města Žatce
Název práce v češtině:
Place branding: Pivo a chmel jako značka města Žatce
Název v anglickém jazyce:
Place Branding: Beer and Hop as a Label of the City of Žatec
Klíčová slova:
branding, place branding, place marketing, identita, image, policy network
Akademický rok vypsání:
2015/2016
Typ práce:
bakalářská práce
Jazyk práce:
čeština
Ústav:
Program Antropologická studia (24-KOA)
Vedoucí / školitel:
Mgr. Petr Gibas, Ph.D.
Řešitel:
skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení:
29.02.2016
Datum zadání:
29.02.2016
Datum odevzdání elektronické podoby: 23.06.2016
Datum proběhlé obhajoby:
19.09.2016
Předmět:
Obhajoba bakalářské práce (YAK47005)
Oponenti:
Mgr. Ondřej Skripnik, Ph.D.
Zásady pro vypracování
Zmapování vývoje značky města Žatce a jeho současného obrazu. Práce se soustředí na vytváření image města, analyzuje použití a význam place brandingu a dalších marketingových strategií ve městě Žatci.