Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Place branding: Pivo a chmel jako značka města Žatce
Název práce v češtině: Place branding: Pivo a chmel jako značka města Žatce
Název v anglickém jazyce: Place Branding: Beer and Hop as a Label of the City of Žatec
Klíčová slova: branding, place branding, place marketing, identita, image, policy network
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Program Antropologická studia (24-KOA)
Vedoucí / školitel: Mgr. Petr Gibas, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 29.02.2016
Datum zadání: 29.02.2016
Datum odevzdání elektronické podoby:23.06.2016
Datum proběhlé obhajoby: 19.09.2016
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (YAK47005)
Oponenti: Mgr. Ondřej Skripnik, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Zmapování vývoje značky města Žatce a jeho současného obrazu. Práce se soustředí na vytváření image města, analyzuje použití a význam place brandingu a dalších marketingových strategií ve městě Žatci.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK