Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Rozvoj mluvené řeči u dítěte se sluchovým postižením
Název práce v češtině: Rozvoj mluvené řeči u dítěte se sluchovým postižením
Název v anglickém jazyce: Speech development of children with hearing impairment
Klíčová slova: diagnostika, kochleární implantát, komunikace, logopedie, předškolní věk, sluchadla, sluchové postižení, řeč, znakový jazyk
Klíčová slova anglicky: Diagnostics, cochlear implant, communication, logotherapy, preschool age, hearing aids, hearing impairment, speech, sing language
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra speciální pedagogiky (41-KSP)
Vedoucí / školitel: PhDr. Miroslava Kotvová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 27.01.2016
Datum zadání: 27.01.2016
Datum a čas obhajoby: 11.09.2017 12:30
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R126, 126, 1. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:14.07.2017
Datum proběhlé obhajoby: 11.09.2017
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: Mgr. Marie Komorná, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Práce se zabývá metodami rozvoje řeči u dětí se sluchovým postižením. Shrnuje problematiku sluchového postižení, jeho diagnostiky a také možnosti předškolního vzdělávání dětí se sluchovým postižením. Velká část teoretické práce je věnována komunikaci osob se sluchovým postižením, zejména pak její orální podobě. Cílem empirické části práce je za pomoci případových studií osmi vybraných dětí předškolního věku popsat metody rozvoje jejich řeči.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The bachelor thesis deals with the development of speech of children with hearing impairment. It summarizes the problems of hearing impairment, diagnostics and the possibilities of pre-school education. Much of the theoretical part thesis is focused to the communication of people with hearing impairment, especially its speech. The objective of the empirical part of the thesis is to describe methods of developing their speech using case studies of eight preschool children.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK