Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Utváření značky fotbalového klubu v českém prostředí
Název práce v češtině: Utváření značky fotbalového klubu v českém prostředí
Název v anglickém jazyce: Brand building of the football club in the Czech Republic
Klíčová slova: branding, brand equity,potenciál značky, strategie, marketingová komunikace
Klíčová slova anglicky: branding, brand equity,potential of brand, strategy, marketing communication
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 10.04.2016
Datum zadání: 16.05.2016
Datum a čas obhajoby: 16.05.2018 09:30
Místo konání obhajoby: FTVS UK, José Martího 269/31, Praha 6, U20, H276, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:04.04.2018
Datum odevzdání tištěné podoby:05.04.2018
Datum proběhlé obhajoby: 16.05.2018
Oponenti: doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem diplomové práce je navržení strategie brandingu pro fotbalový klub FK Dukla Praha na léta 2017 - 2022. Řešení práce vychází z analýzy brandingu v pěti zahraničních sportovních klubů předních evropských soutěží. Na tuto část pak navazuje hodnocení brandingu českého fotbalového prostředí nejvyšší soutěže. Výsledky těchto případových studií slouží pro vypracování strategie brandingu fotbalového klubu FK Dukla Praha, která bude zaměřena na vývoj značky, loajalitu fanoušků, akce klubu i positioning značky vůči konkurenci.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Master´s thesis aims to propose a strategy of branding for the football club FK Dukla Praha for the years 2017 - 2022. The solution is based on the analysis of branding in five foreign sports clubs from the major European competitions. This part is followed by evaluation of branding in Czech football league. The results of these case studies are used to develop the branding strategy of the football club FK Dukla Praha, which will focus on developing brand loyalty of fans, club events and brand positioning against the competition.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK