Artefiletika, arteterapie, výtvarná výchova, Rámcově vzdělávací program pro základní vzdělávání, specifika školního věku, výrazová hra, ledolamka, reflektivní dialog.
Klíčová slova anglicky:
Artefiletics, artetherapy, art education, Framework education program for basic education, specifics of school age, expression play, ice-breaker, reflective dialogue.
M. Rettigové 4, Praha 1, R126, 126, 1. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:
13.07.2017
Datum proběhlé obhajoby:
11.09.2017
Předmět:
Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti:
PaedDr. Eva Marádová, CSc.
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití artefiletiky v hodinách výtvarné výchovy na základních školách. Teoretická část práce seznamuje s pojmy výtvarná výchova, Rámcově vzdělávací program pro základní vzdělávání, artefiletika a arteterapie a dále také přibližuje specifika školního věku. Cílem práce je navrhnout správné využití artefiletiky v hodinách výtvarné výchovy. V praktické části této práce je daný cíl realizován prostřednictvím detailně popsaného návrhu artefiletického projektu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The bachelor thesis deals with the possibilities of using artefiletics in art lessons at elementary schools. The theoretical part of the thesis introduces the concepts of art education, Framework education program for basic education, artefiletics and artetherapy, and also describes the specifics of the school age. The aim of the thesis is to propose the correct use of artefiletics in art lessons. In the practical part of this thesis, the goal is realized through a detailed design of an artefile project.