Psaný projev u žáků pátých ročníků
Název práce v češtině: | Psaný projev u žáků pátých ročníků |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Written Expression among pupils at the fifth grade of basic schools |
Klíčová slova: | psaní, psaný projev, porucha psaného projevu, diagnostika psaného projevu |
Klíčová slova anglicky: | writing, written expression, disorder of written expression, diagnosis of written expression |
Akademický rok vypsání: | 2015/2016 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra psychologie (41-KPSY) |
Vedoucí / školitel: | doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 28.12.2015 |
Datum zadání: | 30.06.2017 |
Datum a čas obhajoby: | 23.05.2018 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 27.04.2018 |
Datum proběhlé obhajoby: | 23.05.2018 |
Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD005) |
Oponenti: | PhDr. Hana Sotáková, Ph.D. |
Seznam odborné literatury |
AURIAC-PEYRONNET, E.: The impact of oral training on argumentative texts produced by ten-and-eleven-year-old children: Exploring the relation between narration and argumentation. European Journal Of Psychology Of Education, 2001, 299-317. doi:10.1007/BF03173031.
CARRETTI, B., RE, A. M., ARFÈ, B: Reading comprehension and expressive writing: A comparison between good and poor comprehenders. Journal Of Learning Disabilities, 2013, 87-96. doi:10.1177/0022219411417876. DREXLER, N. G.: Conceptions and practices of writing among six to ten year old children: Fiction, non-fiction, and inner speech. Dissertation Abstracts International, 1984, 1701. FABIÁNKOVÁ, B., NOVOTNÁ, M.: Výuka čtení a psaní na 1. stupni základní školy. Brno: Paido, 1999. GERDE, H. K., BINGHAM, G. E., WASIK, B. A.: Writing in early childhood classrooms: Guidance for best practices. Early Childhood Education Journal, 2012, 351-359. doi:10.1007/s10643-012-0531-z. Psychický vývoj dítěte: od 1. do 5. třídy. Vyd. 1. Praha: Karolinum, 2005. ŠVANCAROVÁ, L., ŠVANCARA, J.: Vývoj dětských grafických projevů. In: ŠVANCARA, J. Diagnostika psychického vývoje. Praha : Avicenum, 1971. VIKTOROVÁ, I. Od sedmi do jedenácti: Jak děti mladšího školního věku píší literaturu. Praha, Karolinum, 2009. VIKTOROVÁ, I.: Práce dětí s textem. In: PSŠE: Třetí třída. PedF UK Praha, 1998. VIKTOROVÁ, I.: Psaní v 5. třídě [online]. In: . s. 1-37 [cit. 2015-12-20]. Dostupné z:http://kps.pedf.cuni.cz/etnografie/vyzkum/5/viktor.pdf WATTS, N.: Umění psát. Praha, Grada Publishing 1998. ZELINKOVÁ, O.: Poruchy učení: dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie, ADHD. 11. vyd. Praha: Portál, 2009. |