Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Psaný projev u žáků pátých ročníků
Název práce v češtině: Psaný projev u žáků pátých ročníků
Název v anglickém jazyce: Written Expression among pupils at the fifth grade of basic schools
Klíčová slova: psaní, psaný projev, porucha psaného projevu, diagnostika psaného projevu
Klíčová slova anglicky: writing, written expression, disorder of written expression, diagnosis of written expression
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra psychologie (41-KPSY)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 28.12.2015
Datum zadání: 30.06.2017
Datum a čas obhajoby: 23.05.2018 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:27.04.2018
Datum proběhlé obhajoby: 23.05.2018
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: PhDr. Hana Sotáková, Ph.D.
 
 
 
Seznam odborné literatury
AURIAC-PEYRONNET, E.: The impact of oral training on argumentative texts produced by ten-and-eleven-year-old children: Exploring the relation between narration and argumentation. European Journal Of Psychology Of Education, 2001, 299-317. doi:10.1007/BF03173031.
CARRETTI, B., RE, A. M., ARFÈ, B: Reading comprehension and expressive writing: A comparison between good and poor comprehenders. Journal Of Learning Disabilities, 2013, 87-96. doi:10.1177/0022219411417876.
DREXLER, N. G.: Conceptions and practices of writing among six to ten year old children: Fiction, non-fiction, and inner speech. Dissertation Abstracts International, 1984, 1701.
FABIÁNKOVÁ, B., NOVOTNÁ, M.: Výuka čtení a psaní na 1. stupni základní školy. Brno: Paido, 1999.
GERDE, H. K., BINGHAM, G. E., WASIK, B. A.: Writing in early childhood classrooms: Guidance for best practices. Early Childhood Education Journal, 2012, 351-359. doi:10.1007/s10643-012-0531-z.
Psychický vývoj dítěte: od 1. do 5. třídy. Vyd. 1. Praha: Karolinum, 2005.
ŠVANCAROVÁ, L., ŠVANCARA, J.: Vývoj dětských grafických projevů. In: ŠVANCARA, J. Diagnostika psychického vývoje. Praha : Avicenum, 1971.
VIKTOROVÁ, I. Od sedmi do jedenácti: Jak děti mladšího školního věku píší literaturu. Praha, Karolinum, 2009.
VIKTOROVÁ, I.: Práce dětí s textem. In: PSŠE: Třetí třída. PedF UK Praha, 1998.
VIKTOROVÁ, I.: Psaní v 5. třídě [online]. In: . s. 1-37 [cit. 2015-12-20]. Dostupné z:http://kps.pedf.cuni.cz/etnografie/vyzkum/5/viktor.pdf
WATTS, N.: Umění psát. Praha, Grada Publishing 1998.
ZELINKOVÁ, O.: Poruchy učení: dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie, ADHD. 11. vyd. Praha: Portál, 2009.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK