Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Hry a herní aktivity ve výuce FJ
Název práce v češtině: Hry a herní aktivity ve výuce FJ
Název v anglickém jazyce: Games and Game Activities in Teaching French Language
Klíčová slova: výuková metoda, didaktická hra, žák, atmosféra
Klíčová slova anglicky: Didactic method, didactic game, pupil, atmosphere
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra francouzského jazyka a literatury (41-KFJL)
Vedoucí / školitel: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 12.11.2015
Datum zadání: 12.11.2015
Datum a čas obhajoby: 10.01.2017 12:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R122, 122, 1. patro, vlevo, mezi toaletami
Datum odevzdání elektronické podoby:14.07.2016
Datum proběhlé obhajoby: 10.01.2017
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: PhDr. Sylva Nováková, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Diplomová práce se zabývá aktivizační metodou didaktické hry a její aplikací do vyučovacího procesu. Zaměřuje se jak na její teoretický popis, tak i na její praktické využití při výuce francouzského jazyka. Představíme ji jako jeden ze způsobů, jak zábavnou formou procvičovat, ale i získávat nové znalosti a dovednosti. Popíšeme její místo v kurikulárních dokumentech, stejně jako její hlavní aspekty. Zdůrazníme její přínos, ale i možné obtíže při jejím použití ve výuce cizího jazyka. Uvedeme průběh hry a atmosféru vhodnou k jejímu použití. V praktické části se zaměříme na samotné aktivity vhodné pro úrovně A0 až A2 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This thesis deals with method of activation of didactic games and its application into the teaching process. It's focused on the theoretical description and also on the practical use in the teaching of the French language. This method is introduced as one of the ways how to practice language in funny form, but also to gain new knowledge and language skills. We will describe its major aspects and also its place in the curriculum documents as well. We will emphasize its benefits, but also the possible difficulties in its application into the teaching of foreign language. We will mention the process of the game and the atmosphere appropriate to it's use too. In the practical part we will focus on the activities which are suitable for level A0 to A2 of the Common European Framework of Reference for Languages.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK