Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Komunikace rebrandingu za pomoci PR nástrojů na příkladu firmy ŠkoFin
Název práce v češtině: Komunikace rebrandingu za pomoci PR nástrojů na příkladu firmy ŠkoFin
Název v anglickém jazyce: Rebranding communication using PR tools on the example of ŠkoFIN company
Klíčová slova: Rebranding, Public relations, Média, ŠkoFIN, Volkswagen Financial services
Klíčová slova anglicky: Rebranding, Public relations, Média, ŠkoFIN, Volkswagen Financial services
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: PhDr. Otakar Šoltys, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 16.07.2015
Datum zadání: 16.07.2015
Datum a čas obhajoby: 27.06.2016 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:10.05.2016
Datum proběhlé obhajoby: 27.06.2016
Oponenti: Mgr. Markéta Stillerová
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Práce si klade za cíl popsat proces rebrandingu společnosti ŠkoFIN (dnes Volkswagen Financial Services) a především jeho komunikace prostřednictvím nástrojů PR. Společnost ŠkoFIN na českém trhu působila od roku 1992 a po 23 letech se rozhodla ke kompletnímu rebrandingu firmy. Změnil se nejen název, ale také logo a firemní barvy. Práce zkoumá užité PR nástroje, zasazuje je do kontextu marketingové kampaně a analyzuje jimi generované mediální výstupy. Dále se věnuje analýze mínění veřejnosti prostřednictvím využití dotazníkového průzkumu. Diplomová práce analyzuje mediální výstupy a způsob vnímání rebrandingu společnosti ŠkoFIN veřejností.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This thesis aims to describe the process of rebranding SkoFIN (Volkswagen Financial Services) and especially its communication through PR tools. ŠkoFIN was present at the Czech market since 1992 and after 23 years decided for a complete rebranding of the company. It changed not only the name but also the logo and corporate colors. The thesis analyzes used PR tools, puts them in the context of marketing campaigns and deals with generated media articles. It also contains the analysis of public opinion using a questionnaire survey. This thesis focuses on the analysis of media articles and a way of perceiving the changes by public.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK