Práce si klade za cíl popsat proces rebrandingu společnosti ŠkoFIN (dnes Volkswagen Financial Services) a především jeho komunikace prostřednictvím nástrojů PR. Společnost ŠkoFIN na českém trhu působila od roku 1992 a po 23 letech se rozhodla ke kompletnímu rebrandingu firmy. Změnil se nejen název, ale také logo a firemní barvy. Práce zkoumá užité PR nástroje, zasazuje je do kontextu marketingové kampaně a analyzuje jimi generované mediální výstupy. Dále se věnuje analýze mínění veřejnosti prostřednictvím využití dotazníkového průzkumu. Diplomová práce analyzuje mediální výstupy a způsob vnímání rebrandingu společnosti ŠkoFIN veřejností.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This thesis aims to describe the process of rebranding SkoFIN (Volkswagen Financial Services) and especially its communication through PR tools. ŠkoFIN was present at the Czech market since 1992 and after 23 years decided for a complete rebranding of the company. It changed not only the name but also the logo and corporate colors. The thesis analyzes used PR tools, puts them in the context of marketing campaigns and deals with generated media articles. It also contains the analysis of public opinion using a questionnaire survey. This thesis focuses on the analysis of media articles and a way of perceiving the changes by public.