Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingová komunikace ČSSD v parlamentních volbách do Poslanecké sněmovny 2013 – Analýza využívání nástrojů politického marketingu
Název práce v češtině: Marketingová komunikace ČSSD v parlamentních volbách do Poslanecké sněmovny 2013 – Analýza využívání nástrojů politického marketingu
Název v anglickém jazyce: Marketing communication of the CSSD party in the election to the Chamber of deputies 2013-Analysis of using instruments of political marketing
Klíčová slova: marketingová komunikace, ČSSD, parlamentní volby do Poslanecké sněmovny, volební kampaň, politická reklama, nástroje politického marketingu, Promotion mix
Klíčová slova anglicky: marketing communication, the CSSD party, elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic, election campaign, political advertising, instruments of political marketing, Promotion mix
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 23.06.2015
Datum zadání: 23.06.2015
Datum a čas obhajoby: 20.06.2017 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6, H110, Hollar - místn. č. 110
Datum odevzdání elektronické podoby:17.05.2017
Datum proběhlé obhajoby: 20.06.2017
Oponenti: Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
CHYTILEK, Roman, Otto EIBL a Anna MATUŠKOVÁ. Teorie a metody politického marketingu. Brno: Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012, 344 s. ISBN 978-80-7325-281-6
MCNAIR, Brian. An introduction to political communication. 3rd ed. New York: Routledge, 2003. Communication and society (Routledge (Firm)). 250 s. ISBN 0415307082.
ŠÍMA, P., KRÁLÍKOVÁ, M. a kol.: Volební kampaně 2013. 1. Vydání. Brno: Barrister & Principal, 2014, 238 s. ISBN 978-80-7485-026-4
BUREŠ, Jan. Česká demokracie po roce 1989: institucionální základy českého politického systému. Praha: Grada, 2012, 528 s. ISBN 978-80-247-4283-0.
Předběžná náplň práce
Cílem mé bakalářské práce je zanalyzovat předvolební kampaň ČSSD pro volby do Poslanecké sněmovny Parlemntu ČR v roce 2013, v nichž tato strana obhájila svoji pozici lídra. Ve své práci se budu zabývat genezí strany, předvolební situací, jakož i využití komunikačních prostředků a konkrétními nástroji politického marketingu zvolených v kampani.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of my bachelor thesis is to analyze the election campaign of the CSSD for elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2013, in which this party defended its position as a leader. In my work I will deal with party evolution, pre-election situations as well as the use of means of communication and the specific tools of political marketing chosen in the campaign.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK