Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Porovnání marketingových aktivit producentů ciderů na českém trhu v letech 2011-2015
Název práce v češtině: Porovnání marketingových aktivit producentů ciderů na českém trhu v letech 2011-2015
Název v anglickém jazyce: Comparsion of marketing activities of cider producers on Czech market within years 2011-2016
Klíčová slova: Cider, FMCG, nový segment, reklama na alkohol, Somersby, Kingswood, Carling, Strongbow.
Klíčová slova anglicky: Cider, FMCG, new segment, advertising alcohol, Somersby, Kingswood, Carling, Strongbow.
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Ing. Ladislav Báča
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 22.06.2015
Datum zadání: 22.06.2015
Datum a čas obhajoby: 14.06.2016 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6, H013, Hollar - místn. č. 013
Datum odevzdání elektronické podoby:12.05.2016
Datum proběhlé obhajoby: 14.06.2016
Oponenti: Mgr. Markéta Stillerová
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
AAKER, David A. Building strong brands. New York: Free Press, 1996. 380 s. ISBN 978-0-02-900151-6. S 71
BELEW, Shannon. The art of social selling: finding and engaging customers on Twitter, Facebook, LinkedIn, and other social networks. New York: American Management Association, 2014. 301 s. ISBN 9780814433331.
BOČEK, Martin, JESENSKÝ, Daniel a KROFIÁNOVÁ, Daniela. POP - In-store komunikace v praxi: trendy a nástroje marketingu v místě prodeje. Praha: Grada, 2009. Manažer. 215 s. Marketing. ISBN 978-80-247-2840-7.
CHARLESWORTH, Alan. An introduction to social media marketing. Oxfordshire, England: Routledge. 251s. ISBN 9780203727836.
DAUGHERTY, Barbara, LILJENWALL, Robert. Marketing at retail - understanding, influencing, and winning today`s shopper. Chicago: POPAI USA - The global association for marketing at detail, 2013. 386 s. ISBN: 978-1467550604. S 189
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 796 s. ISBN 978-80- 247-1481-3.
KOTLER, Philip a ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha: Grada, 2004. Expert. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
KOTLER, Philip, Veronica WONG, John SAUNDERS a Gary ARMSTRONG. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2. S 777
NEKOLA, Martin, GEISSLER, Hana a MOURALOVÁ, Magdalena. Současné metodologické otázky veřejné politiky. Vyd. 1. Praha: Karolinum, 2011. 305 s. ISBN 978-80-246-1865-4. S. 171
ROWLES, Kristin. Processed Apple Product Marketing Analysis: Hard Cider and Apple Wine. Ithaca: Cornell University, Department of Applied Economics and Management, 2000 S. 33.
TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje [online]. Praha: Grada, 2000 [cit. 2016-05-12]. Edice profesionál. 602 s. ISBN 80-7169-997-7. S 198
PINTO FERNANDES, Ana Isabel. Somersby: A Communication Strategy to Reach Young Customers. Dizertační práce. Lisabon: School of Business & Economics. Universidade Catolica Portugesa. 2014.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK