Porovnání marketingových aktivit producentů ciderů na českém trhu v letech 2011-2015
Název práce v češtině: | Porovnání marketingových aktivit producentů ciderů na českém trhu v letech 2011-2015 |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Comparsion of marketing activities of cider producers on Czech market within years 2011-2016 |
Klíčová slova: | Cider, FMCG, nový segment, reklama na alkohol, Somersby, Kingswood, Carling, Strongbow. |
Klíčová slova anglicky: | Cider, FMCG, new segment, advertising alcohol, Somersby, Kingswood, Carling, Strongbow. |
Akademický rok vypsání: | 2014/2015 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) |
Vedoucí / školitel: | Ing. Ladislav Báča |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 22.06.2015 |
Datum zadání: | 22.06.2015 |
Datum a čas obhajoby: | 14.06.2016 08:00 |
Místo konání obhajoby: | Hollar - Smetanovo nábřeží 6, H013, Hollar - místn. č. 013 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 12.05.2016 |
Datum proběhlé obhajoby: | 14.06.2016 |
Oponenti: | Mgr. Markéta Stillerová |
Kontrola URKUND: |
Seznam odborné literatury |
AAKER, David A. Building strong brands. New York: Free Press, 1996. 380 s. ISBN 978-0-02-900151-6. S 71
BELEW, Shannon. The art of social selling: finding and engaging customers on Twitter, Facebook, LinkedIn, and other social networks. New York: American Management Association, 2014. 301 s. ISBN 9780814433331. BOČEK, Martin, JESENSKÝ, Daniel a KROFIÁNOVÁ, Daniela. POP - In-store komunikace v praxi: trendy a nástroje marketingu v místě prodeje. Praha: Grada, 2009. Manažer. 215 s. Marketing. ISBN 978-80-247-2840-7. CHARLESWORTH, Alan. An introduction to social media marketing. Oxfordshire, England: Routledge. 251s. ISBN 9780203727836. DAUGHERTY, Barbara, LILJENWALL, Robert. Marketing at retail - understanding, influencing, and winning today`s shopper. Chicago: POPAI USA - The global association for marketing at detail, 2013. 386 s. ISBN: 978-1467550604. S 189 KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 796 s. ISBN 978-80- 247-1481-3. KOTLER, Philip a ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha: Grada, 2004. Expert. 855 s. ISBN 80-247-0513-3. KOTLER, Philip, Veronica WONG, John SAUNDERS a Gary ARMSTRONG. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2. S 777 NEKOLA, Martin, GEISSLER, Hana a MOURALOVÁ, Magdalena. Současné metodologické otázky veřejné politiky. Vyd. 1. Praha: Karolinum, 2011. 305 s. ISBN 978-80-246-1865-4. S. 171 ROWLES, Kristin. Processed Apple Product Marketing Analysis: Hard Cider and Apple Wine. Ithaca: Cornell University, Department of Applied Economics and Management, 2000 S. 33. TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje [online]. Praha: Grada, 2000 [cit. 2016-05-12]. Edice profesionál. 602 s. ISBN 80-7169-997-7. S 198 PINTO FERNANDES, Ana Isabel. Somersby: A Communication Strategy to Reach Young Customers. Dizertační práce. Lisabon: School of Business & Economics. Universidade Catolica Portugesa. 2014. |