Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Současnost a budoucnost tabletových periodik v České Republice
Název práce v češtině: Současnost a budoucnost tabletových periodik v České Republice
Název v anglickém jazyce: The present and the future of the tablet periodicals in Czech Republic
Klíčová slova: tabletový magazín, tabletový časopis, tablet, časopis, inzerce, interaktivita
Klíčová slova anglicky: tablet magazine, tablet, magazine, advertising, interactivity
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Ústav informačních studií - studia nových médií (21-UISKNM)
Vedoucí / školitel: doc. Mgr. Vít Šisler, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 17.06.2015
Datum zadání: 17.06.2015
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 25.06.2015
Datum a čas obhajoby: 14.09.2016 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:25.07.2016
Datum proběhlé obhajoby: 14.09.2016
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: Mgr. Josef Šlerka, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Diplomová práce si klade za cíl zmapovat český trh tabletových periodik a popsat možné přístupy k jejich tvorbě a distribuci. Po nastínění historického vývoje a zmapování českého trhu v této oblasti budou presentovány možné přístupy k produkci. Praktická část se pak zaměří na srovnání a kritické zhodnocení odlišností variant (vydání tabletového versus vydání tištěné, popř. versus podoba vydání webové). Pozornost bude mj. věnována zastoupení reklam a jednotlivých žurnalistických žánrů v jednotlivých typech periodiky.
Diplomová práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty.
Seznam odborné literatury
KAWOHL, Constantin. Magazines in a Digital Lunchbox How can Magazines on Tablet Devices like the Apple iPad help evolve Editorial Design and Reader Experience?. München: GRIN Verlag GmbH, 2011. ISBN 9783640877430.
HOGARTH, Mary a John JENKINS. How to launch a magazine in this digital age. New York: Bloomsbury Academic, 2014 ., ix, 221 p. ISBN 978-1441177995.
PHILLIPS, Lorraine. Publish your first digital magazine: taking you from concept to delivery. 195 pages. ISBN 09-889-5350-1.
NICHOLAS, Don, Ed COBRUN, Mary VAN DOREN a Amanda MACARTHUR. Digital Magazine Publishing: Creating Digital Magazines in a Tablet Publishing World. Boston: Mequoda Group LLC, 2014, 195 pages. ISBN 978-0977678709.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK