Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Analýza uživatelského chování zájemců o studium na stránkách Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.
Název práce v češtině: Analýza uživatelského chování zájemců o studium na stránkách Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.
Název v anglickém jazyce: Analysis of study applicants behavior on the website Faculty of Arts, Charles University in Prague.
Klíčová slova: analýza, webová stránka, uživatelské chování, Google Analytics, dotazník
Klíčová slova anglicky: analysis, website, user behavior, Google Analytics, quescionnaire
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Ústav informačních studií a knihovnictví (21-UISK)
Vedoucí / školitel: Ing. Martin Souček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 12.06.2015
Datum zadání: 12.06.2015
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 25.06.2015
Datum a čas obhajoby: 13.06.2016 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:30.04.2016
Datum proběhlé obhajoby: 13.06.2016
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: Mgr. Adéla Jarolímková, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je analýza uživatelského chování zájemců o studium na stránkách Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze pomocí nástrojů Google Analytics. Práce je rozdělena na teoretickou část popisující nástroje a možnosti využití Google Analytics a na praktickou, která popisuje chování zájemců, ovlivňující faktory, příp. návrhy na vylepšení. Práce bude doplněna o dotazníkové šetření v rámci vybrané skupiny uchazečů o studium.

OSNOVA:
1. Vymezení základních pojmů
2. Popis nástroje Google Analytics
3. Případová studie
4. Shrnutí výsledků, příp. návrhy na zlepšení webu
5. Závěr

Bakalářská práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty.
Seznam odborné literatury
KRUG, Steve. 2010. Nenuťte uživatele přemýšlet!: praktický průvodce testováním a opravou chyb použitelnost [sic] webu. Vyd. 1. Překlad Lukáš Krejčí. Brno: Computer Press, 165 s. ISBN 978-80-251-2923-4.
CLIFTON, Brian. 2009. Google analytics: podrobný průvodce webovými statistikami. Vyd. 1. Překlad Lukáš Krejčí. Brno: Computer Press, 334 s. ISBN 978-80-251-2231-0.
KAUSHIK, Avinash. 2010. Web analytics 2.0: the art of online accountability. Indianapolis, IN: Wiley, xxv, 475 p. ISBN 04-705-2939-3.
ŠPINAR, David. 2004. Tvoříme přístupné webové stránky. Brno: Zoner Press, 360 s. ISBN 80-868-1511-0.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK