Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Návrh marketingové komunikace sportovní pomůcky BungyPump
Název práce v češtině: Návrh marketingové komunikace sportovní pomůcky BungyPump
Název v anglickém jazyce: The proposal for marketing communication of sports equipment BungyPump 
Klíčová slova: komunikační mix, propagace, hloubkové interview, zúčastněné pozorování, sportovní produkt, veletrhy a výstavy
Klíčová slova anglicky: communication mix, promotion, in-depth interview, participating observation, sports product, fair trade and exhibition
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: Mgr. Markéta Pecinová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 21.05.2015
Datum zadání: 21.05.2015
Datum a čas obhajoby: 18.05.2017 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:06.04.2017
Datum odevzdání tištěné podoby:06.04.2017
Datum proběhlé obhajoby: 18.05.2017
Oponenti: PhDr. Tomáš Ruda, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem této práce je pomocí získaných dat zanalyzovat a zhodnotit současnou marketingovou komunikaci BungyPump a na základě získaných poznatků vytvořit návrh na zlepšení nové marketingové komunikace.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The goal is to analyze and evaluate the current marketing communication of BungyPump, based on the acquired data and findings and propose a new improved marketing communication.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK