Missionary ESL classes and their perception by the Czech students
Název práce v češtině: | Misionářské kurzy anglického jazyka a jejich vnímání českými studenty |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Missionary ESL classes and their perception by the Czech students |
Klíčová slova: | Anglický jazyk, výuka, učení, misionář, přístup, cíl, vnímání |
Klíčová slova anglicky: | English, teaching, learning, missionary, approach, goal, perception |
Akademický rok vypsání: | 2013/2014 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | angličtina |
Ústav: | Katedra anglického jazyka a literatury (41-KAJL) |
Vedoucí / školitel: | Craig Alan Morgan, M.A. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 09.12.2013 |
Datum zadání: | 08.04.2015 |
Datum a čas obhajoby: | 28.05.2015 10:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 09.04.2015 |
Datum proběhlé obhajoby: | 28.05.2015 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | PhDr. Mgr. et Mgr. Radek Vít, Ph.D. |
Seznam odborné literatury |
Donald B. Snow:
English Teaching as Christian Mission: An Applied Theology Jonathan S. Barnes: Power and Partnership: A History of the Protestant Mission Movement (American Society of Missiology) A collection of articles by various authors: Teaching More Than English |
Předběžná náplň práce |
Tato práce si klade za cíl představit jeden z důležitých proudů ve výuce anglického jazyka - americké misionáře, kteří v ČR působí jako učitelé aj. Teoretická část práce se snaží představit základní principy jejich práce. Praktická část se především zaměřuje na srovnání vzdělávacích cílů misionářů s očekáváním jejich často ateistických studentů. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The aim of the work is to introduce an important direction in teaching English - the American missionaries, who work in the Czech Republic as ESL teachers. The theoretical part wants to introduce the basic principles of their work. The practical part focuses mostly on the conformity of the goals of the missionary teachers and their often atheist students. |