Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Komparace edukace dětí s těžkým a hlubokým mentálním postižením v České republice a USA
Název práce v češtině: Komparace edukace dětí s těžkým a hlubokým mentálním postižením v České republice a USA
Název v anglickém jazyce: Comparison of the education of children with severe and profound mental disabilities in the Czech Republic and the USA
Klíčová slova: těžké a hluboké mentální postižení, speciální školství v České republice, speciální školství ve Spojených státech amerických, vzdělávací obsah, individuální vzdělávací plán
Klíčová slova anglicky: severe and profound intellectual disability, special education in the Czech Republic, special education in the United States, educational content, individual education plan
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra speciální pedagogiky (41-KSP)
Vedoucí / školitel: PhDr. Mgr. Pavlína Šumníková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 13.02.2015
Datum zadání: 13.02.2015
Datum a čas obhajoby: 23.05.2016 13:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:14.03.2016
Datum proběhlé obhajoby: 23.05.2016
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce popisuje vzdělávání dětí s těžkým a hlubokým mentálním v České republice a Spojených státech amerických. V důsledku různorodosti těchto zemí nesrovnává jejich vzdělávací soustavy jako celky, pouze jejich dílčí komponenty, jako je přístup dětí s těžkým a hlubokým mentálním postižením ke vzdělávání, místo vzdělávání těchto dětí, charakter vzdělávacího obsahu a individuálního vzdělávacího plánu. Cílem bakalářské práce je nalezení případných rozdílů, které by mohly sloužit jako inspirace pro zkvalitnění českého vzdělávacího systému.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The Bachelor’s thesis describes the education of children with severe and profound intellectual disabilities in the Czech Republic and in the United States. Due to diversity of these countries the educational systems are not compared as a whole, only their subcomponents, such as access of children with severe and profound intellectual disabilities to education, place of education of these children, educational content and individual education plan. The aim of this thesis is to find any differences that could serve as inspiration for the improvement of the Czech educational system.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK