Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Výkové strategie v hodinách CLIL
Název práce v češtině: Výkové strategie v hodinách CLIL
Název v anglickém jazyce: Instructional strategies in CLIL lessons
Klíčová slova: výukové strategie, CLIL, kvalitativní výzkum, obecná didaktika
Klíčová slova anglicky: instructional strategies, CLIL, qualitative research, general methodology
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Vedoucí / školitel: Ing. Karolina Duschinská, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 04.02.2015
Datum zadání: 13.02.2015
Datum a čas obhajoby: 04.09.2019 09:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:12.07.2019
Datum proběhlé obhajoby: 04.09.2019
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cíl práce: Prostřednictvím kvalitativního výzkumu ověřit, jaké výukové strategie jsou využívány při hodinách používajících CLIL a jaké strategie zvyšují zapojení žáků do výuky.

Charakteristika metod: Pozorování v hodinách, rozhovor s učiteli, analýza žákovských produktů

Seznam odborné literatury
ŠMÍDOVÁ, T. a kol. CLIL ve výuce, Praha 2012
HENDL, J. Kvalitativní výzkum, 2012
ZORMANOVÁ, L. Obecná didaktika, 2014
MAŇÁK, J. ŠVEC, V. Výukové metody, 2003
Předběžná náplň práce
Struktura práce: úvod, vymezení pojmů CLIL a výukové strategie, design výzkumu, sběr, analýza a interpretace dat, diskuse, závěr.
Obsahové zaměření: jaké výukové strategie jsou využívány při hodinách CLIL a zda tyto metody zvyšují zapojení žáků do výuky, komunikace mezi učitelem a žáky, „code switching“ (přepínání mezi jazyky).
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK