Výkové strategie v hodinách CLIL
Název práce v češtině: | Výkové strategie v hodinách CLIL |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Instructional strategies in CLIL lessons |
Klíčová slova: | výukové strategie, CLIL, kvalitativní výzkum, obecná didaktika |
Klíčová slova anglicky: | instructional strategies, CLIL, qualitative research, general methodology |
Akademický rok vypsání: | 2014/2015 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra pedagogiky (41-KPG) |
Vedoucí / školitel: | Ing. Karolina Duschinská, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 04.02.2015 |
Datum zadání: | 13.02.2015 |
Datum a čas obhajoby: | 04.09.2019 09:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 12.07.2019 |
Datum proběhlé obhajoby: | 04.09.2019 |
Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD005) |
Oponenti: | PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cíl práce: Prostřednictvím kvalitativního výzkumu ověřit, jaké výukové strategie jsou využívány při hodinách používajících CLIL a jaké strategie zvyšují zapojení žáků do výuky.
Charakteristika metod: Pozorování v hodinách, rozhovor s učiteli, analýza žákovských produktů |
Seznam odborné literatury |
ŠMÍDOVÁ, T. a kol. CLIL ve výuce, Praha 2012
HENDL, J. Kvalitativní výzkum, 2012 ZORMANOVÁ, L. Obecná didaktika, 2014 MAŇÁK, J. ŠVEC, V. Výukové metody, 2003 |
Předběžná náplň práce |
Struktura práce: úvod, vymezení pojmů CLIL a výukové strategie, design výzkumu, sběr, analýza a interpretace dat, diskuse, závěr.
Obsahové zaměření: jaké výukové strategie jsou využívány při hodinách CLIL a zda tyto metody zvyšují zapojení žáků do výuky, komunikace mezi učitelem a žáky, „code switching“ (přepínání mezi jazyky). |