Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Rozvoj autonomie žáků ve školách C. Freineta
Název práce v češtině: Rozvoj autonomie žáků ve školách C. Freineta
Název v anglickém jazyce: Development of pupils´ autonomy at C.Freinet´s schools
Klíčová slova: autonomie, autodeterminační teorie, alternativní pedagogika, Célestin Freinet, École des Bruyères, individuální práce
Klíčová slova anglicky: autonomy, self-determination theory, alternative pedagogy, Célestin Freinet, École des Bruyères, individual work
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra preprimární a primární pedagogiky (41-KPPP)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Anna Tomková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 07.01.2015
Datum zadání: 08.01.2015
Datum a čas obhajoby: 07.09.2016 09:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R210, 210, 2. patro, vlevo
Datum odevzdání elektronické podoby:23.06.2016
Datum proběhlé obhajoby: 07.09.2016
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Prostudování odborné literatury.
Formulování cílů diplomové práce: popsat, jakým způsobem rozvíjejí školy C.Freineta autonomii žáků a jak se vedení k samostatnosti na těchto školách odráží v životě žáků mimo školu.
Stanovení výzkumné otázky: Jak se vedení k samostatnosti ve výuce na škole C. Freineta odráží v životě žáků mimo školu?
Zpracování teoretických východisek řešení problému.
Zpracování výzkumné části práce: metody pozorování a dotazování, případová studie jedné konkrétní školy.
Zpracování závěrů diplomové práce.
Seznam odborné literatury
Štech, S.Škola stále nová. Praha: Karolinum 1992.
Freinet,C. Les techniques Freinet de l´Ecole moderne. 1964.
Pevronie, H. Célestin Freinet: Pédagogie et émancipation. Hachette 1999.
Rýdl, K. Alternativní pedagogické hnutí v současné společnosti. Praha 1994.
Doušková, A. Pedagogika C. Freineta a jeho techniky ve škole. Komenský, 5/2004, s.11-17.
Tomková, A. seriál Podněty z pedagogiky C. Freineta. Učitelské listy, č.2-6, 2007.
Tomková, A., Kašová, J., Dvořáková M. Učíme v projektech. Praha: Portál 2009.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK