Analýza sémantických elementů ve vizuální sociální reklamě
Název práce v češtině: | Analýza sémantických elementů ve vizuální sociální reklamě |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Analysation of the Semantic Elements in Visual Social Advertising |
Klíčová slova: | Reklama, societa, semiotika, vizualita |
Klíčová slova anglicky: | Advertising, Society, Semiotics, Visuality |
Akademický rok vypsání: | 2014/2015 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Program SHV - Kreativní modul (24-CR) |
Vedoucí / školitel: | doc. PhDr. Jaroslav Vančát, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 27.11.2014 |
Datum zadání: | 20.12.2015 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 20.12.2015 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 02.01.2016 |
Datum proběhlé obhajoby: | 04.02.2016 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (YAK47005) |
Oponenti: | PhDr. Václav Hájek, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Kvalitativní výzkum sociální reklamy s využitím sémantické analýzy s uplatněním analýzy metaforického myšlení.
1. Testovací fáze - zjištění relevance uplatněné metody. 2. Teoretická příprava - specifikace obsahu sociální reklamy, jejích metod a uplatněných sémantických prvků. 3. Teoretická příprava - analýza objevu metody "magnetických polí" ve výtvarném umění (dadaismus, surrealismus). 4. Navržení metod výzkumu 5. Výzkum 6. Analýza výsledků a shrnutí |
Seznam odborné literatury |
1. Arens V., Bove K.: Contemporary Advertising Fifths Edition. Irwin 1994.
2. Burnett J., Moriarty S.: Introduction to marketing Communications: An integrated Approach. Prentice Hall 1998. 3. Golovleva E.L.: Zaklady reklamy. Fenix 2004. 4. Dayan A.: Reklama. Preklad Sirin: Progress 1993. 5. Dayan A.: Teorie komunikace a jejich pouziti v reklame. Progress 1993. http://evartist.narod.ru/text14/103.htm 6. Dmitrieva L.M.: Socialni reklama. Juniti 2009. 7. Karter G.: Efektivni reklama. Preklad Bobrova V: Progress 1991. 8. Lebedev-Lubimov A.: Psychologie reklamy. Piter 2003. 9. Mokshancev R.: Psychologie reklamy. Infra-M 2001. 10. Nikolajshvili G.: Socialni reklama: teorie a praxe. Akcpekt-press 2008. 11. Ogilvy D.: Tajemstvi reklamniho dvora. Eksmo 2007. 12. Rajgorodskij D.: Psychologie a psychoanalyza reklamy. Bachrach 2007. 13. Sergeev S.: Socialni reklama. Barach 2006. 14. Harris R.: A cognitive psychology of mass communication. Taylor&Francis 2014. http://samples.sainsburysebooks.co.uk/9781136276590_sample_492194.pdf 15. Lakoff J., Johnson M.: Metafory, kterymi zijeme. Host 2002. 16. Arnheim R.: Art and visual perception. University of California Press 2004. |