Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Analýza sémantických elementů ve vizuální sociální reklamě
Název práce v češtině: Analýza sémantických elementů ve vizuální sociální reklamě
Název v anglickém jazyce: Analysation of the Semantic Elements in Visual Social Advertising
Klíčová slova: Reklama, societa, semiotika, vizualita
Klíčová slova anglicky: Advertising, Society, Semiotics, Visuality
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Program SHV - Kreativní modul (24-CR)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Jaroslav Vančát, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 27.11.2014
Datum zadání: 20.12.2015
Datum potvrzení stud. oddělením: 20.12.2015
Datum odevzdání elektronické podoby:02.01.2016
Datum proběhlé obhajoby: 04.02.2016
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (YAK47005)
Oponenti: PhDr. Václav Hájek, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Kvalitativní výzkum sociální reklamy s využitím sémantické analýzy s uplatněním analýzy metaforického myšlení.
1. Testovací fáze - zjištění relevance uplatněné metody.
2. Teoretická příprava - specifikace obsahu sociální reklamy, jejích metod a uplatněných sémantických prvků.
3. Teoretická příprava - analýza objevu metody "magnetických polí" ve výtvarném umění (dadaismus, surrealismus).
4. Navržení metod výzkumu
5. Výzkum
6. Analýza výsledků a shrnutí
Seznam odborné literatury
1. Arens V., Bove K.: Contemporary Advertising Fifths Edition. Irwin 1994.
2. Burnett J., Moriarty S.: Introduction to marketing Communications: An integrated Approach. Prentice Hall 1998.
3. Golovleva E.L.: Zaklady reklamy. Fenix 2004.
4. Dayan A.: Reklama. Preklad Sirin: Progress 1993.
5. Dayan A.: Teorie komunikace a jejich pouziti v reklame. Progress 1993. http://evartist.narod.ru/text14/103.htm
6. Dmitrieva L.M.: Socialni reklama. Juniti 2009.
7. Karter G.: Efektivni reklama. Preklad Bobrova V: Progress 1991.
8. Lebedev-Lubimov A.: Psychologie reklamy. Piter 2003.
9. Mokshancev R.: Psychologie reklamy. Infra-M 2001.
10. Nikolajshvili G.: Socialni reklama: teorie a praxe. Akcpekt-press 2008.
11. Ogilvy D.: Tajemstvi reklamniho dvora. Eksmo 2007.
12. Rajgorodskij D.: Psychologie a psychoanalyza reklamy. Bachrach 2007.
13. Sergeev S.: Socialni reklama. Barach 2006.
14. Harris R.: A cognitive psychology of mass communication. Taylor&Francis 2014. http://samples.sainsburysebooks.co.uk/9781136276590_sample_492194.pdf
15. Lakoff J., Johnson M.: Metafory, kterymi zijeme. Host 2002.
16. Arnheim R.: Art and visual perception. University of California Press 2004.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK