Isometrická strategická hra Citadel
Název práce v češtině: | Isometrická strategická hra Citadel |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Isometric strategy game Citadel |
Klíčová slova: | strategie, hra, isometrie |
Klíčová slova anglicky: | strategy, game, isometric |
Akademický rok vypsání: | 2014/2015 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra softwarového inženýrství (32-KSI) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Michal Brabec, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 17.10.2014 |
Datum zadání: | 10.11.2014 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 18.11.2014 |
Datum a čas obhajoby: | 15.06.2015 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 21.05.2015 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 22.05.2015 |
Datum proběhlé obhajoby: | 15.06.2015 |
Oponenti: | Mgr. Petr Malý |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je návrh a implementace izometrické real-time strategické hry s vojenskými a ekonomickými prvky. Hra se bude zaměřovat na budování měst a to jak z pohledu ekonomické efektivity, tak z pohledu obranyschopnosti. Válka bude významný herní prvek, na rozdíl od podobných her, a bude výrazně ovlivňovat způsob návrhu infrastruktury měst. Důraz bude kladen primárně na implementaci základních ekonomických a vojenských principů: sběr a distribuci surovin, ovládání a boj základních vojenských jednotek a jednoduchou umělou inteligenci. Grafické a zvukové prvky budou převážně převzaté z veřejně dostupných zdrojů. Práce navazuje na hru Castle, kterou rozšiřuje o komplexnější ekonomiku, hlubší vojenský systém a uživatelské rozhraní. |
Seznam odborné literatury |
Game Programming Gems 1, Charles River Media, 2000, ISBN-13: 978-1584500490
Game Programming Gems 2, Charles River Media, 2001, ISBN-13: 978-1584500544 Game Programming Gems 3, Charles River Media, 2002, ISBN-13: 978-1584502333 Game Programming Gems 4, Charles River Media, 2004, ISBN-13: 978-1584502951 Game Programming Gems 5, Charles River Media, 2005, ISBN-13: 978-1584503521 Game Programming Gems 6, Charles River Media, 2006, ISBN-13: 978-1584504504 AI Game Programming Wisdom 1, Charles River Media, 2002, ISBN-13: 978-1584500773 AI Game Programming Wisdom 2, Charles River Media, 2003, ISBN-13: 978-1584502890 AI Game Programming Wisdom 3, Charles River Media, 2006, ISBN-13: 978-1584504573 |