Přírodovědná gramotnost a její rozvoj s využitím učebních úloh v chemii pro oblast ISCED 2
Název práce v češtině: |
Přírodovědná gramotnost a její rozvoj s využitím učebních úloh v chemii pro oblast ISCED 2 |
Název v anglickém jazyce: |
Scientific literacy and its development by using learning tasks in Chemistry for ISCED 2 level |
Klíčová slova: |
výuka chemie, PISA, přírodovědná gramotnost, učební úlohy |
Klíčová slova anglicky: |
teaching of chemistry, PISA, scientific literacy, learning tasks |
Akademický rok vypsání: |
2014/2015 |
Typ práce: |
disertační práce |
Jazyk práce: |
čeština |
Ústav: |
Katedra učitelství a didaktiky chemie (31-280) |
Vedoucí / školitel: |
RNDr. Pavel Teplý, Ph.D. |
Řešitel: |
skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: |
05.10.2014 |
Datum zadání: |
06.10.2014 |
Datum a čas obhajoby: |
20.09.2018 10:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 13.06.2018 |
---|
Datum proběhlé obhajoby: |
20.09.2018 |
Oponenti: |
doc. RNDr. Marta Klečková, CSc. |
|
prof. RNDr. Hana Čtrnáctová, CSc. |
|
|
|
|
Konzultanti: |
prof. PhDr. Jiří Škoda, Ph.D. |
|
|
|
|
Předběžná náplň práce |
Studium využití učebních úloh za účelem rozvoje přírodovědné gramotnosti žáků v chemii. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
Study on using learning tasks in chemistry for scientific literacy development. |