Les jako vzdělávací prostor? Rozvoj přírodovědné gramotnosti v preprimárním vzdělávání pomocí environmentálních témat
Název práce v češtině: | Les jako vzdělávací prostor? Rozvoj přírodovědné gramotnosti v preprimárním vzdělávání pomocí environmentálních témat |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Developing scientific literacy in pre-primary education through environmental themes |
Klíčová slova: | přírodovědná gramotnost, preprimární vzdělávání, udržitelný rozvoj, lesní mateřské školky, rámcový vzdělávací program, kognitivní vývoj, školní vzdělávací program |
Klíčová slova anglicky: | Scientific Literacy, Pre-Primary Education, Sustainable Development, Outdoor preschool, Framework Education Program, Cognitive Development, School Education Program |
Akademický rok vypsání: | 2013/2014 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Program Sociální a kulturní ekologie (24-KSKE) |
Vedoucí / školitel: | doc. RNDr. Svatava Janoušková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 04.08.2014 |
Datum zadání: | 04.08.2014 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 06.05.2016 |
Datum proběhlé obhajoby: | 02.06.2016 |
Předmět: | Obhajoba diplomové práce (YM4A1EKO1) |
Oponenti: | PhDr. Václav Pumpr, CSc. |