Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Značka Canon v médiích od vzniku v České republice po současnost
Název práce v češtině: Značka Canon v médiích od vzniku v České republice po současnost
Název v anglickém jazyce: Canon brand in media from its foundation in Czech republic to the present day
Klíčová slova: Canon, Nikon, značka, viditelnost, propagace, konkurence, média, tisk, online marketing
Klíčová slova anglicky: Canon, Nikon, brand, visibility, promotion, competition,media, press, online marketing
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: PhDr. Tereza Klabíková Rábová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 03.07.2014
Datum zadání: 03.07.2014
Datum a čas obhajoby: 16.06.2015 00:00
Místo konání obhajoby: fSV Praha 1.
Datum odevzdání elektronické podoby:14.05.2015
Datum proběhlé obhajoby: 16.06.2015
Oponenti: PhDr. Filip Huněk, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Tato práce se zaměřuje na popis způsobu mediální propagace společnosti Canon od jejího vzniku v České republice po současnost. První část práce osvětluje historii značky Canon ve světě, popisuje portfolio produktů značky a její významnou konkurenci. Dále se práce pozastavuje u historie společnosti Canon CZ, která je přímým zastoupením společnosti Canon Inc. v České republice. V další části práce se přes stručné vysvětlení teorie médií dostaneme k popisu způsobů propagace obchodní společnosti v médiích. Jsou zde vysvětleny pojmy ATL, BTL, online média, public relations a sponzoring. V další části se dostáváme k jádru práce, tedy k analýze používání výše zmíněných způsobů propagace přímo společností Canon CZ. Tato analýza je rozdělena do několika období v rámci působení společnosti Canon v České republice. V závěru práce jsou stručně uvedeny výsledky prodejů společnosti Canon na českém trhu. Součástí práce jsou také dva výzkumy, kterými jsou kvantitativní obsahová analýza a dotazníkové šetření.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The main topic of this bachelor’s thesis is to describe the media communication of Canon company in the Czech republic from its foundation to the present time. First part of the work explains the history of the Canon brand in the world, describes its product portfolio and names the important competitors. The first part also focuses on the Canon CZ, the Czech subsidiary of Canon Inc. Next part of the thesis briefly explains the theory of media and goes to the explanation of the particular ways how to promote a company in media. Such subjects as ATL, BTL, online media, public relations and sponsoring are being described. The main part of the thesis is the description of the mentioned promotion ways used on an example presented by the company Canon CZ. The analysis is divided into different time periods. Also sales results are mentioned in the end of the thesis. The work also constitutes of two researches which are a quantitative content analysis and a survey.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK