Plánování reklamních kampaní v TV pomocí evolučních algoritmů
Název práce v češtině: | Plánování reklamních kampaní v TV pomocí evolučních algoritmů |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Evolutionary algorithms for TV commercial planning |
Klíčová slova: | reklamní kampaň, evoluční algoritmus, plánování |
Klíčová slova anglicky: | TV commercial, evolutionary algorithm, planning |
Akademický rok vypsání: | 2013/2014 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML) |
Vedoucí / školitel: | doc. Mgr. Martin Pilát, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 20.06.2014 |
Datum zadání: | 30.07.2014 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 05.09.2014 |
Datum a čas obhajoby: | 09.09.2015 12:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 30.07.2015 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 30.07.2017 |
Datum proběhlé obhajoby: | 09.09.2015 |
Oponenti: | Mgr. Roman Neruda, CSc. |
Zásady pro vypracování |
Při plánování reklamních kampaní v TV je žádoucí dosáhnout vysokého počtu zhlédnutí reklamy velkou částí dané cílové skupiny diváků. Zároveň je potřeba splnit různé omezující podmínky, které mimo jiné určují cenu za kampaň.
Základní úlohou je rozvrhnout reklamu na jednotlivé skupiny televizních kanálů a do jednotlivých částí dne v rámci těchto skupin podle daných omezení. Cílem práce je prozkoumat vhodnost evolučních algoritmů pro řešení toho typu problému a navrhnout algoritmus, který bude tento problém schopný řešit. Navržený algoritmus by měl poskytnout řešení v řádu minut. Práce bude vypracována ve spolupráci se společností Adwind Software, a. s. |
Seznam odborné literatury |
[1] Michalewicz, Zbigniew, and David B. Fogel. How to solve it: modern heuristics. Springer, 2004.
[2] Yaochu Jin, Surrogate-assisted evolutionary computation: Recent advances and future challenges, Swarm and Evolutionary Computation, Volume 1, Issue 2, June 2011, Pages 61-70, ISSN 2210-6502 |