Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Značka Pandora na českém trhu od roku 2010-2014
Název práce v češtině: Značka Pandora na českém trhu od roku 2010-2014
Název v anglickém jazyce: The Company Pandora on The Czech market in 2010-2014
Klíčová slova: PANDORA, šperky, Trollbeads, značka, kvantitativní výzkum, marketingová komunikace
Klíčová slova anglicky: PANDORA, jewellery, Trollbeads, brand, qualitative research, marketing communication
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 19.06.2014
Datum zadání: 19.06.2014
Datum a čas obhajoby: 16.06.2015 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:12.05.2015
Datum proběhlé obhajoby: 16.06.2015
Oponenti: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce Značka Pandora na českém trhu od roku 2010-2014 se zabývá popisem společnosti PANDORA, její marketingovou strategií a formami komunikace, které aplikuje na českém trhu. Dále také popisuje vstup značky na český trh a porovnává ji s přímou konkurenční značkou Trollbeads. Další část se věnuje deskripci a analýze hlavních nástrojů komunikačního mixu, které značka v rámci své komunikace ve stanoveném období využila. Poslední část je věnována kvantitativním výzkumům, které byly provedeny pro získání informací o postavení značky PANDORA na českém trhu, o kupních motivech a loajalitě jejích zákazníků. Závěrem této bakalářské práce je podrobná deskripce a analýza marketingových aktivit společnosti Pandora, podložená z části výsledky výzkumu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Bachelor thesis The Company Pandora on The Czech market in 2010-2014 deals with the company PANDORA and its marketing strategy and communication forms, which the company applies on the Czech market. It also describes the entry of the brand on the Czech market and compares it with its directly competitive brand Trollbeads. Next section is devoted to a description and analysis of the main tools of communication mix which the brand utilized within its communications during the specified period. The last section is devoted to quantitative research that was conducted to obtain information on the status of PANDORA on the Czech market, purchase motives and loyalty of its customers. The conclusion of this thesis is a detailed description and analysis of the marketing activities of Pandora partly supported by research results.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK