Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Oslavy Husovského triénia jako příklad církevní komunikace s veřejností
Název práce v češtině: Oslavy Husovského triénia jako příklad církevní komunikace s veřejností
Název v anglickém jazyce: Celebrating the Hussite Triennium as an example of church public communication
Klíčová slova: církevní komunikace, instituce, Církev československá husitská, církevní marketing
Klíčová slova anglicky: church communication, institution, The Czechoslovak Hussite Church, church marketing
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Karol Orban, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 16.06.2014
Datum zadání: 16.06.2014
Datum a čas obhajoby: 16.06.2015 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:25.05.2015
Datum proběhlé obhajoby: 16.06.2015
Oponenti: PhDr. Miroslava Pilati
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Cílem této práce je popsat stávající situaci církevní komunikace v České republice s důrazem na české specifikum, Církev čekoslovensksou husitskou. Základní výzkumná otázka zní: „V čem je externí komunikace Církve československé husitské specifická a jak je možno ji vylepšit z pohledu marketingové a PR komunikace?“
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of this paper is to describe the current situation of religious communication in the Czech Republic with an emphasis on Czech specialty, the Czechoslovak hussite church. The basic research question is: ‚How does the external communication of Czechoslovak Hussite Church differentiate and how it can be improved in terms of marketing and PR communication‘.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK