Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingový audit veřejné knihovny v Táboře
Název práce v češtině: Marketingový audit veřejné knihovny v Táboře
Název v anglickém jazyce: Marketing audit of public library in Tábor
Klíčová slova: marketing, marketing audit, SWOT analysis, Public Library in Tabor
Klíčová slova anglicky: marketing, marketing audit, SWOT analysis, Public Library in Tabor
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Ústav informačních studií a knihovnictví (21-UISK)
Vedoucí / školitel: Ing. Radka Johnova, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 02.06.2014
Datum zadání: 02.06.2014
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 09.07.2014
Datum a čas obhajoby: 01.02.2016 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:11.12.2015
Datum proběhlé obhajoby: 01.02.2016
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: PhDr. Radka Římanová, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cíl:Analyzovat poskytované služby čtenářům knihovnou, zjistit vlivy nepřímé konkurence a najít případné nové partnery pro kooperaci s veřejnou knihovnou. Součástí práce bude SWOT analýza instituce.
Osnova:
Úvod: Seznámení s veřejnou knihovnou v Táboře
Osnova:
SWOT analýza
Analýza poskytovaných služeb
Analýza zákazníků (uživatelů knihovny, jejich potřeby a přání)
Analýza nepřímé konkurence
Analýza potenciálních partnerů pro kooperaci (další kulturní instituce, popřípadě sponzoři)
Návrh marketingové strategie
Závěr: Výstupy ze získaných informací a souhrn zjištění

Bakalářská práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty.
Seznam odborné literatury
JOHNOVÁ, R.: Marketing kulturního dědictví a umění. Art marketing v praxi. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. 288 s.
BORCHARDT, P.: Marketing pro veřejné knihovny. Národní knihovna, 1994.
ČADILOVÁ, K.: Sponzorství v knihovnách. Praha: Národní knihovna v Praze, 1995. 58 s.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK