Vývoj plavecké výuky plaveckým způsobem kraul u dítěte s diagnózou albinismus, nystagmus, astigmatismus a krátkozrakost
Název práce v češtině: | Vývoj plavecké výuky plaveckým způsobem kraul u dítěte s diagnózou albinismus, nystagmus, astigmatismus a krátkozrakost |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | The development of the teaching of swimming in the open the way for a child diagnosed with albinism, nystagmus, astigmatism and myopia |
Klíčová slova: | plavání, zrakově postižené dítě, způsob výuky |
Klíčová slova anglicky: | Swimming, child with visual impairment, form of teaching |
Akademický rok vypsání: | 2013/2014 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Plavecké sporty (51-600500) |
Vedoucí / školitel: | PaedDr. Karel Kovařovic |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 23.05.2014 |
Datum zadání: | 23.05.2014 |
Datum a čas obhajoby: | 04.09.2014 13:00 |
Místo konání obhajoby: | KPS-seminární místnost |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 29.08.2014 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 28.08.2014 |
Datum proběhlé obhajoby: | 04.09.2014 |
Oponenti: | doc. PhDr. Blanka Hošková, CSc. |
Zásady pro vypracování |
1) Stanovení cíle práce a určení výzkumných metod
2) Rešerše literatury 3) Sestavení výzkumného plánu 4) Etapizace výuky 5) Stanovení kontrolních ukazatelů 6) Vyhodnocení jednotlivých etap výuky 7) Konzultační činnost ve stanovených termínech 8) Formalizace práce 9)Zhodnocení výsledků, diskuse,závěr |
Seznam odborné literatury |
ČECOVSKÁ,I, MILER,T. Plavání, Grada, 2008, ISBN 978-80-247-2154-5, 128 str.
HOFER, Z. et al. Technika plaveckých způsobů, Praha: Karolinum, 2006 ISBN 80-246-1205-4 HENDL, J. Kvalitativní výzkum, Praha Portál, 2008, ISBN 807-367-0402 KOVAŘOVIC, Karel. Didaktika plavání zrakově postižených (on line) 2006, dostupné z www. plavanizp.ic.cz |
Předběžná náplň práce |
Případová studie - plavecká výuka plaveckým způsobem kraul u 12ti letého jedince s multifaktoriální diagnózou. Etapizace plavecké výuky, s kontrolními body. Vyhodnocení jednotlivých postupových etap formou tabulek. Na základě longitudiálního procesu konstatovat závěry, účinnost zvolených didaktických postupů a definování diskuze a závěru. |