Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vývoj plavecké výuky plaveckým způsobem kraul u dítěte s diagnózou albinismus, nystagmus, astigmatismus a krátkozrakost
Název práce v češtině: Vývoj plavecké výuky plaveckým způsobem kraul u dítěte s diagnózou albinismus, nystagmus, astigmatismus a krátkozrakost
Název v anglickém jazyce: The development of the teaching of swimming in the open the way for a child diagnosed with albinism, nystagmus, astigmatism and myopia
Klíčová slova: plavání, zrakově postižené dítě, způsob výuky
Klíčová slova anglicky: Swimming, child with visual impairment, form of teaching
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Plavecké sporty (51-600500)
Vedoucí / školitel: PaedDr. Karel Kovařovic
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 23.05.2014
Datum zadání: 23.05.2014
Datum a čas obhajoby: 04.09.2014 13:00
Místo konání obhajoby: KPS-seminární místnost
Datum odevzdání elektronické podoby:29.08.2014
Datum odevzdání tištěné podoby:28.08.2014
Datum proběhlé obhajoby: 04.09.2014
Oponenti: doc. PhDr. Blanka Hošková, CSc.
 
 
 
Zásady pro vypracování
1) Stanovení cíle práce a určení výzkumných metod
2) Rešerše literatury
3) Sestavení výzkumného plánu
4) Etapizace výuky
5) Stanovení kontrolních ukazatelů
6) Vyhodnocení jednotlivých etap výuky
7) Konzultační činnost ve stanovených termínech
8) Formalizace práce
9)Zhodnocení výsledků, diskuse,závěr
Seznam odborné literatury
ČECOVSKÁ,I, MILER,T. Plavání, Grada, 2008, ISBN 978-80-247-2154-5, 128 str.
HOFER, Z. et al. Technika plaveckých způsobů, Praha: Karolinum, 2006 ISBN 80-246-1205-4
HENDL, J. Kvalitativní výzkum, Praha Portál, 2008, ISBN 807-367-0402
KOVAŘOVIC, Karel. Didaktika plavání zrakově postižených (on line) 2006, dostupné z www. plavanizp.ic.cz
Předběžná náplň práce
Případová studie - plavecká výuka plaveckým způsobem kraul u 12ti letého jedince s multifaktoriální diagnózou. Etapizace plavecké výuky, s kontrolními body. Vyhodnocení jednotlivých postupových etap formou tabulek. Na základě longitudiálního procesu konstatovat závěry, účinnost zvolených didaktických postupů a definování diskuze a závěru.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK