Žákovské atribuční tendence a instrumentalita učení
Název práce v češtině: | Žákovské atribuční tendence a instrumentalita učení |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Pupils attributional tendencies and learning instrumentality |
Klíčová slova: | atribuce, instrumentalita učení, důležitost cílů, motivace |
Klíčová slova anglicky: | attribution, learning instrumentality, goals importance, mottivation |
Akademický rok vypsání: | 2013/2014 |
Typ práce: | rigorózní práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra psychologie (41-KPSY) |
Vedoucí / školitel: | |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 04.04.2014 |
Datum zadání: | 04.04.2014 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 04.04.2014 |
Datum a čas obhajoby: | 10.09.2014 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 17.06.2014 |
Datum proběhlé obhajoby: | 10.09.2014 |
Předmět: | obhajoba rigorózní práce (OSZD002) |