Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Hra jako prostředek žákovy aktivizace v hudebně výchovné práci na 1. stupni ZŠ. Hry s hudební teorií ve třídách s rozšířenou výukou HV
Název práce v češtině: Hra jako prostředek žákovy aktivizace v hudebně výchovné práci na 1. stupni ZŠ. Hry s hudební teorií ve třídách s rozšířenou výukou HV
Název v anglickém jazyce: Playing as a tool to motivate pupils in musical and educational classwork in elementary school. Games with music theory in classes with extended teaching of music lessons
Klíčová slova: hra, aktivizace, dítě, hudební výchova, hudební teorie
Klíčová slova anglicky: game, activation, child, music education, music theory
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra hudební výchovy (41-KHV)
Vedoucí / školitel: doc. PaedDr. Hana Váňová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 26.03.2014
Datum zadání: 26.03.2014
Datum a čas obhajoby: 21.05.2015 15:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R408, 408, studio HV, 4. patro
Datum odevzdání elektronické podoby:31.03.2015
Datum proběhlé obhajoby: 21.05.2015
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: PhDr. Kateřina Hurníková, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Diplomová práce se zabývá hypotézou, zda je dobré užívat hudebně didaktické hry ve výuce hudební výchovy na prvním stupni základní školy. Předpokládáme, že žáci budou více aktivní, lépe porozumí učivu a trvaleji ho uchovají v paměti. Zároveň žáci uplatní fantazii a vlastní tvořivost. Domníváme se, že hra pozitivně působí na rozvíjení dětské osobnosti. Pozornost obrátíme do historie, ale také k současným autorům. V praktické části nabídneme několik vlastních příkladů her a hříček.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This thesis is analyzing the hypothesis of positive earnings on musical and educational games in elementary school. There is an expectation that pupils will be more active and their understanding and remembering of the discussed subject will be better. Pupils will also exercise their own imagination and creativity. We expect that the game has a positive influence on the development of children's personality. We take into account both historical and contemporary authors in this field. In the practical part some own games and puns shall be suggested.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK