Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Obchodní centrum, utopie naší doby. Rozbor designu a uspořádání prostoru obchodního centra
Název práce v češtině: Obchodní centrum, utopie naší doby. Rozbor designu a uspořádání prostoru obchodního centra
Název v anglickém jazyce: Shopping Mall, today´s utopia. Design and layout analysis
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Program Elektronická kultura a semiotika (24-KEKS)
Vedoucí / školitel: Mgr. Bc. Tomáš Kladný
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 07.11.2013
Datum zadání: 07.11.2013
Datum odevzdání elektronické podoby:04.01.2015
Datum proběhlé obhajoby: 12.02.2015
Předmět: Obhajoba diplomové práce (YMMM4A10)
Oponenti: prof. PhDr. Miroslav Marcelli, CSc.
 
 
 
Předběžná náplň práce
V diplomové prác se budeme zabývat prostorem obchodního centra. Budeme zkoumat, jaké mechanismy využívá k ovlivňování chování a pocitů návštěvníků, ke zvýšení spotřeby a k prodloužení pobytu v něm. Všímat si budeme předvším propagace, uspořádání obchodů a designu prostoru obchodního centra. Budeme také hledat důvody toho, proč se člověk obklopuje objekty a jak se změnil jeho vztah ke světu.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK