Digitální prostředky domácí přípravy na výuku matematiky metodou CLIL
Název práce v češtině: | Digitální prostředky domácí přípravy na výuku matematiky metodou CLIL |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Digital tools for pupils' home preparation for CLIL classes in maths |
Klíčová slova: | CLIL, e-learning, blended learning, domácí příprava |
Klíčová slova anglicky: | CLIL, e-learning, blended learning, homework |
Akademický rok vypsání: | 2013/2014 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra matematiky a didaktiky matematiky (41-KMDM) |
Vedoucí / školitel: | prof. RNDr. Jarmila Novotná, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 27.02.2014 |
Datum zadání: | 27.02.2014 |
Datum a čas obhajoby: | 12.09.2018 08:30 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R302, 302, Knihovna KMDM, 3. patro, vpravo |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 30.07.2018 |
Datum proběhlé obhajoby: | 12.09.2018 |
Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD005) |
Oponenti: | PhDr. Hana Moraová, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
1. Seznámení se s různými přístupy k CLIL
2. Vytipování oblasti školní matematiky pro experiment 3. Zpracování podkladů a materiálů pro experiment 4. Provedení experimentu 5. Analýza experimentu a závěry |
Seznam odborné literatury |
Publikace o CLIL
Učebnice matematiky Články o výuce v cizím jazyce Marsh, D.: Using Language to Learn and Learning to Use Languages. Ed.: Marsh, D. - Langé, G. Finland, University of Jyvaskyla 2000. Horodyská, J. - Krupík, M. - Šulista, M.: Slovník matematické terminologie. (The Dictionary of Mathematics Terminology.) Prague, Charles University 2001. Modern Languages: Learning, Teaching, Assessment. A Common European Framework of Reference, Strasbourg 1998. http//: www.tieclil.org Elektronické materiály zaměřené na CLIL Literatura bude průběžně doplňována |
Předběžná náplň práce |
1) Úvod
2) Teoretická část a. CLIL b. E-learning c. Blended learning 3) Experiment 4) Analýza experimentu 5) Závěry a doporučení pro implementaci CLIL ve vyučování matematice |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
1) Introduction
2) Theoretical part – CLIL a. CLIL b. E-learning c. Blended learning 3) Experiment 4) Analysis of the experiment 5) Conclusions and recommendations for implementation of CLIL in teaching mathematics |