Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Digitální prostředky domácí přípravy na výuku matematiky metodou CLIL
Název práce v češtině: Digitální prostředky domácí přípravy na výuku matematiky metodou CLIL
Název v anglickém jazyce: Digital tools for pupils' home preparation for CLIL classes in maths
Klíčová slova: CLIL, e-learning, blended learning, domácí příprava
Klíčová slova anglicky: CLIL, e-learning, blended learning, homework
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra matematiky a didaktiky matematiky (41-KMDM)
Vedoucí / školitel: prof. RNDr. Jarmila Novotná, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 27.02.2014
Datum zadání: 27.02.2014
Datum a čas obhajoby: 12.09.2018 08:30
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R302, 302, Knihovna KMDM, 3. patro, vpravo
Datum odevzdání elektronické podoby:30.07.2018
Datum proběhlé obhajoby: 12.09.2018
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: PhDr. Hana Moraová, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
1. Seznámení se s různými přístupy k CLIL
2. Vytipování oblasti školní matematiky pro experiment
3. Zpracování podkladů a materiálů pro experiment
4. Provedení experimentu
5. Analýza experimentu a závěry
Seznam odborné literatury
Publikace o CLIL
Učebnice matematiky
Články o výuce v cizím jazyce
Marsh, D.: Using Language to Learn and Learning to Use Languages. Ed.: Marsh, D. - Langé, G. Finland, University of Jyvaskyla 2000.
Horodyská, J. - Krupík, M. - Šulista, M.: Slovník matematické terminologie. (The Dictionary of Mathematics Terminology.) Prague, Charles University 2001.
Modern Languages: Learning, Teaching, Assessment. A Common European Framework of Reference, Strasbourg 1998.
http//: www.tieclil.org
Elektronické materiály zaměřené na CLIL
Literatura bude průběžně doplňována
Předběžná náplň práce
1) Úvod
2) Teoretická část
a. CLIL
b. E-learning
c. Blended learning
3) Experiment
4) Analýza experimentu
5) Závěry a doporučení pro implementaci CLIL ve vyučování matematice
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
1) Introduction
2) Theoretical part – CLIL
a. CLIL
b. E-learning
c. Blended learning
3) Experiment
4) Analysis of the experiment
5) Conclusions and recommendations for implementation of CLIL in teaching mathematics
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK