Možnosti využití multimediálních prvků výuky v předškolním vzdělávání
Název práce v češtině:
Možnosti využití multimediálních prvků výuky v předškolním vzdělávání
Název v anglickém jazyce:
Possibilities of using multimédia elements in teaching pre-school education
Klíčová slova:
didaktická přiměřenost, gCompris, generace Y, hardware, ICT, interaktivní výuka, multimédia, operační systém, PC, předškolák, psychologie dítěte, sekundární socializace, software, školka, výukový program
Cílem práce bude zhodnotit věkovou přiměřenost využití multimediálních prvků výuky prostřednictvím prostředků ICT již v předškolním stupni vzdělávání. Dále se zamyslet nad samotným přínosem a účelností zapojení těchto multimédiálních prvků. Třetí rovinu pak tvoří rychlost adaptace, náročnost obsluhy a celkového zhodnocení možných přínosů ze strany učitelek MŠ.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of the work is to evaluate the adequacy of the use of age multimedia features learning and means of ICT at pre-school level of education. Next, think about the actual benefits and practicalities of involvement of these multimedia elements. The third level then form a speed adaptation, operation and performance of the overall evaluation of the potential benefits from the kindergarten teachers.