Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Podpora komunikačních dovedností u dítěte s kombinovaným postižením
Název práce v češtině: Podpora komunikačních dovedností u dítěte s kombinovaným postižením
Název v anglickém jazyce: Support communications capabilities of a child with multiple disabilities
Klíčová slova: Komunikace, komunikační dovednost, narušená komunikační schopnost, kombinované postižení, podpora
Klíčová slova anglicky: Communication, communication ability, symptomatic speech disorder, multiple disability, support
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra speciální pedagogiky (41-KSP)
Vedoucí / školitel: PhDr. Lucie Durdilová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 14.01.2014
Datum zadání: 14.01.2014
Datum a čas obhajoby: 27.05.2015 08:30
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R126, 126, 1. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:03.04.2015
Datum proběhlé obhajoby: 27.05.2015
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: Mgr. Marie Komorná, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce se zabývá podporou komunikačních dovedností u konkrétního dítěte s kombinovaným postižením. V první, teoretické části jsou teoretizovány pojmy komunikace, narušená komunikační schopnost, symptomatické poruchy řeči či kombinované postižení. Pozornost je věnována i konkrétním terapeutickým strategiím u respondenta a definicím jednotlivých diagnóz v rámci kombinace chlapcova postižení. V praktické části je zpracována podrobná anamnéza a konkrétní příklady podpory v jednotlivých oblastech života, především podpora v rodině, ve škole, logopedická péče a podpora ve volnočasových aktivitách. Součástí práce jsou i zajímavé přílohy s kresbou dítěte, pracovními listy, individuálně vzdělávacím plánem a logopedickým vyšetřením.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Bachelor thesis deals with the support of communication capabilities in a particular child with multiple disabilities. In the first part explains concepts such as communication, impaired communication ability, symptomatic speech disorder or multiple disability. Attention is focused to particular therapeutic strategies too and definitions of specific diagnoses within the combination of the boy's disability. In the practical part is processed detailed anamnesis and specific examples of support in individual sections of life, especially in support of family, school, speech therapy and support in leisure activities. Part of this work are interesting annex with a picture of a child, worksheets, individual education plan and logopedic examination.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK