Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Sémiotická analýza animované reklamy
Název práce v češtině: Sémiotická analýza animované reklamy
Název v anglickém jazyce: Semiotic analysis of animated ads
Klíčová slova: sémiotika v reklamě, reklama, televizní reklama, animovaná reklama, animace, sémiotická analýza, kódování, denotace, konotace, obraz
Klíčová slova anglicky: semiotic in advertising, advertising, TV advertisening, animated ad, animation, semiotic analysis, encoding, denotation, connotation, image
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Program Elektronická kultura a semiotika (24-KEKS)
Vedoucí / školitel: Mgr. Aleš Svoboda
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 12.11.2013
Datum zadání: 12.11.2013
Datum odevzdání elektronické podoby:05.01.2015
Datum proběhlé obhajoby: 13.02.2015
Předmět: Obhajoba diplomové práce (YMMM4A10)
Oponenti: Mgr. Tereza Sluková, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Diplomová práce se bude zabývat na základě vybraného konvoltu reklamních spotů založených na animaci kreslených postav, tradičně zahrnovaných do prostředku působení na dětského diváka, jejich specifickým využitím v reklamě cílené na dospělého adresáta. Teoretický kontext bude tvořit reklama podaná v sémiotické perspektivě. Po představení důležitých pojmů z oblasti reklamy, sémiotiky a postupného vývoje animace bude provedena detailní analýza vybraných ukázek, jejichž cílem bude odhalit předpokládané specifické strategie.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK