Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Sémiotická analýza vybraných reklam na kosmetické produkty
Název práce v češtině: Sémiotická analýza vybraných reklam na kosmetické produkty
Název v anglickém jazyce: Semiotic analysis of particular cosmetic products´commercials
Klíčová slova: Sémiotika – znak – mytologie - kosmetická reklama - sémiotická analýza - R. Barthes
Klíčová slova anglicky: Semiotics – sign – mythology – cosmetic commercial – semiotic analysis – R. Barthes
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: PhDr. Otakar Šoltys, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 16.07.2013
Datum zadání: 16.07.2013
Datum a čas obhajoby: 24.06.2014 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1.
Datum odevzdání elektronické podoby:15.05.2014
Datum proběhlé obhajoby: 24.06.2014
Oponenti: PhDr. Tereza Klabíková Rábová, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Tato diplomová práce bude zkoumat mediální produkt z oblasti audiovizuálních médií. Bude vybráno přibližně deset reklam týkajících se kosmetických produktů, pro ženy i muže. Budou použity například reklamy na značky Axe, Dove aj. Využívány budou reklamy nejen vysílané na území České republiky, ale též reklamy z jiných (zejména anglofonních) zemí. Půjde výhradně o reklamy v audiovizuální formě.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This diploma thesis will observe media product from the field of audiovisual media. Approximately ten commercials concerning cosmetic products for women as well as for men will be chosen. Commercials from brands such as Axe, Dove and others will be used. Not only Czech commercials will be analysed, but also those from foreign (mainly English speaking) countries. Analysed will be only audiovisual advertisements.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK