Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Mezinárodní konglomeráty luxusního zboží a jejich specifika
Název práce v češtině: Mezinárodní konglomeráty luxusního zboží a jejich specifika
Název v anglickém jazyce: International conglomerates of luxury goods and their specifics
Klíčová slova: Konglomerát, LVMH, Kering, Richemont, luxusní značka luxusní zboží, luxusní segment, luxusní trh, luxusní strategie, synergie, trendy.
Klíčová slova anglicky: Conglomerate, LVMH, Kering, Richemont, luxury brand, luxury goods, luxury segment, luxury market, luxury strategy, synergies, trends.
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 03.07.2013
Datum zadání: 03.07.2013
Datum a čas obhajoby: 23.01.2015 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:05.01.2015
Datum proběhlé obhajoby: 23.01.2015
Oponenti: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Hlavním tématem této práce jsou specifika mezinárodních konglomerátů luxusního zboží a jejich fungování. Cílem této práce je jasným způsobem zmapovat a popsat fungování obchodních skupin s luxusním zbožím, pozici značky v konglomerátu a ukázat pozitivní a negativní přínos, který z tohoto působení vyplývá. Jejím obsahem je definice luxusu a luxusního zboží a zobrazení světových trendů v oblasti luxusních značek a preferencí spotřebitelů. Následuje detailní analýza strategického řízení skupin a ovlivňování jednotlivých značek, rozbor třech největších skupin LVMH, Kering a Richemont a jejich komunikační aktivity zaměřené na prezentaci konglomerátu jako celku. Neméně důležitou částí je vnímání luxusu v ČR a působení skupin na tuzemském trhu. Závěrem této práce je stanovení trendů na trhu s luxusním zbožím, specifika fungování skupiny, závěry z analýzy jednotlivých konglomerátů, jejich komunikace navenek a jejich působení v ČR.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK